logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group dla Hemp Juice

  PR 14.12.2020, przeczytano 605 razy

Grupa KERRIS podpisała umowę na obsługę firmy Hemp Juice, brandu oferującego produkty CBD. Agencja odpowiada za zwiększenie sprzedaży online z uwzględnieniem wykorzystania niestandardowych formatów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-dla-hemp-juice,389551,artykul.html

CBD to jedna z wielu substancji aktywnych występujących w konopi siewnej, z której powstają olejki Hemp Juice. Nie posiada żadnych właściwości odurzających, natomiast szeroko udokumentowany jest jej pozytywny wpływ na ludzki organizm.

I choć olejki CBD to produkt w pełni legalny, systemy reklamowe wdrożyły liczne obostrzenia związane z ich reklamowaniem. Tik tok Ads i Pinterest całkowicie wykluczają możliwość reklamowania olejków CBD. Facebook Ads i Google Ads oficjalnie zabraniają reklamy takich produktów, jednak analiza przeprowadzona przez KERRIS Select, business unit KERRIS Group zajmujący się performance marketingiem, wykazała, że jest to możliwe.

- Zbadaliśmy ewentualne opcje promocji i udało nam się rozpocząć wyświetlanie reklam w platformach Google i Facebook z brandem klienta. Sprawdziliśmy również, że LinkedIn Ads zezwala na promocję CBD. I choć ten kanał nie jest pierwszym wyborem dla tego typu produktów, będziemy stosować niekonwencjonalne metody dotarcia, które naszym zdaniem przyniosą oczekiwane rezultaty - powiedział Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.

Dodatkowym wyzwaniem dla agencji jest również przeniesienie filozofii marki związane z estetyką produktów i doświadczeniem konsumenckim na formaty reklamowe, często wyłącznie tekstowe, wykazujące się największą konwersją w kanałach digital.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764