logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group i San Markos wzmacniają kompetencje kreatywne

  PR 30.09.2019, przeczytano 594 razy

Do działów kreacji KERRIS Group i San Markos na stanowisku Senior Graphic Designer dołączyła Paula Głębocka. Będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji. Jednocześnie jest to kolejny krok na drodze zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-i-san-markos-wzmacniaja-kompetencje-kreatywne,384143,artykul.html

Paula Głębocka jako Senior Graphic Designer odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych kampanii, systemów identyfikacji wizualnej oraz kreacji do kanałów ATL, BTL i digital. Zajmuje się również web oraz UI designem. Realizuje działania dla klientów KERRIS Group i San Markos, m.in. dla: Digital Care, Euronet, EWE, Swiss Krono czy ZT Kruszwica. Jest też zaangażowana w tworzenie konceptów kreatywnych na potrzeby działań new businessowych.

Ostatnio była związana z Creative Pro Group, gdzie jako Senior Graphic Designer tworzyła projekty graficzne dla takich marek jak: BOSCH, Campari, HB Reavis, JTI czy Roche. Wcześniej na stanowisku Graphic Designer w Perfectto Events pracowała m.in. dla: AVON, CEDC, Electrolux, Ernst&Young, GSK, Mondelēz, Nestlé, PGNiG, PZU, Sanofi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Modern Forms i ASAP&ASAP Communication.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764