logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group i San Markos wzmacniają kompetencje kreatywne

  PR 30.09.2019, przeczytano 278 razy

Do działów kreacji KERRIS Group i San Markos na stanowisku Senior Graphic Designer dołączyła Paula Głębocka. Będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji. Jednocześnie jest to kolejny krok na drodze zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-i-san-markos-wzmacniaja-kompetencje-kreatywne,384143,artykul.html

Paula Głębocka jako Senior Graphic Designer odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych kampanii, systemów identyfikacji wizualnej oraz kreacji do kanałów ATL, BTL i digital. Zajmuje się również web oraz UI designem. Realizuje działania dla klientów KERRIS Group i San Markos, m.in. dla: Digital Care, Euronet, EWE, Swiss Krono czy ZT Kruszwica. Jest też zaangażowana w tworzenie konceptów kreatywnych na potrzeby działań new businessowych.

Ostatnio była związana z Creative Pro Group, gdzie jako Senior Graphic Designer tworzyła projekty graficzne dla takich marek jak: BOSCH, Campari, HB Reavis, JTI czy Roche. Wcześniej na stanowisku Graphic Designer w Perfectto Events pracowała m.in. dla: AVON, CEDC, Electrolux, Ernst&Young, GSK, Mondelēz, Nestlé, PGNiG, PZU, Sanofi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Modern Forms i ASAP&ASAP Communication.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papier syntetyczny Synaps – w zgodzie ze środowiskiem
Synaps, mimo że jest papierem syntetycznym, w procesie produkcji oraz w czasie użytkowania wywiera minimalny wpływ na środowisko naturalne. Jest to produkt 100% PET, więc poddaje się recyclingowi.
Publicis Groupe uruchamia specjalny serwis informacyjny dla marketerów
Serwis CMOInsider.pl, do czasu uporania się z pandemią koronawirusa, będzie poświęcony zmianom w marketingu, reklamie, biznesie i społeczeństwie, wywołanym przez trwający kryzys.
Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej
Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.
Koronawirus a reklama programmatic
Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie Polaków wróci do normalności, jednak pewne jest, że zmieni on swoje oblicze. Poniżej znajduje się krótkie podsumowanie...
Interaktywny monitor Newline – efektywna praca zdalna
Wiele firm otwiera się na home office i oswaja nowe technologie. Zdalna praca, komunikatory, wideokonferencje, udostępnianie plików do wspólnej pracy i działania online stają się dziś codziennością. W sytuacji kiedy klasyczne spotkania przestają być możliwe, albo są trudne do zrealizowania korzystamy z cyfrowych rozwiązań. Menedżer inicjujący cyfrowe spotkanie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764