logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group i Swiss Krono ze złotą statuetką Stevie Award

  PR 27.08.2021, przeczytano 505 razy

Kampania zrealizowana przez KERRIS Group dla producenta podłóg laminowanych AQUA ZERO firmy SWISS KRONO sp. z o.o. została uhonorowana złotą statuetką Stevie Award w ramach 18 edycji The International Business Awards. Nagrodę przyznano w kategorii „Marketing Campaign of the Year - Home Furnishings & Appliances”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-i-swiss-krono-ze-zlota-statuetka-stevie-award,392776,artykul.html

W kampanii pod hasłem „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” w przygotowanych we współpracy z KERRIS Group spotach firma SWISS KRONO prezentowała zalety swoich nowych podłóg laminowanych Aqua Zero o wodoodporności do 24h. Spoty i kreacje przedstawiały wydarzenia z życia, które nie zawsze są idealne i do przewidzenia, lecz dają powody do uśmiechu, jak wylanie zupki przez niemowlę, wbiegnięcie do domu mokrego psa, rozlanie wody przez dziecko przy podlewaniu kwiatów. Podłogi laminowane AQUA ZERO zapewniają pełny komfort - klienci nie muszą się przejmować małymi wpadkami, które mają miejsce niemal w każdym domu, każdego dnia.

Agencja KERRIS Group odpowiadała za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów. Kampania digital realizowana była m.in. w kanałach Display & Video 360 (programmatic, w tym reklama VOD w Player.pl i reklama audio w Spotify), Google Ads, Facebook Ads, a także Allegro. Uzupełniały ją billboardy sponsorskie w telewizji (TVN, HGTV, TTV, TVN7) i Radiu ZET. W ramach kampanii odbyła się również loteria paragonowa organizowana we współpracy z firmą JET. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.

- Czujemy się dumni z powodu przyznanego nam wyróżnienia, a jeszcze bardziej cieszą nas opinie jurorów, podkreślające nasze innowacyjne podejście do wybranych kanałów reklamowych, dobrze dopasowane komunikaty do grupy docelowej i trafny insight. Dziękujemy SWISS KRONO za zaufanie, a także za swobodę i elastyczność, którą mieliśmy przy organizacji tej kampanii – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

- Przyznane wyróżnienie, jest dla nas powodem do dumy, a także potwierdzeniem, że innowacyjność i unikatowość realizowanych działań marketingowych jest kluczem do sukcesu. Nagroda tej rangi w naszej branży jest unikatowa co jeszcze bardziej podkreśla jej znaczenie. Naszym celem we wszystkich działaniach marketingowych jest dobra i przejrzysta komunikacja z Klientem oparta o emocje i spełnienie prawdziwych potrzeb – podsumował Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu w SWISS KRONO sp. z o.o. koordynujący współpracę firmy SWISS KRONO z KERRIS Group.

Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 roku, by uhonorować osiągnięcia organizacji i profesjonalistów biznesowych na całym świecie. Jurorami Stevie Award jest co roku 200 menadżerów, przedsiębiorców, innowatorów i edukatorów biznesu. Istnieje osiem programów Stevie Awards, z których każdy ma swój własny cel, listę kategorii i harmonogram. Nagrody The International Business Awards są otwarte dla organizacji na całym świecie z kategoriami obejmującymi osiągnięcia ze wszystkich aspektów życia zawodowego.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764