logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group laureatem konkursu "Żagle Biznesu" SGH

  PR 08.10.2018, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka
dr hab. Marek Rocki, prof SGH oraz Mikołaj Szymański, Managing Partner KERRIS Group

W gronie laureatów pierwszej edycji konkursu "Żagle Biznesu" organizowanego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie znalazła się KERRIS Group. Celem inicjatywy jest nagrodzenie przedsiębiorstw wywodzących się z SGH, które osiągają sukcesy gospodarcze. Misją konkursu jest też identyfikacja i upowszechnianie dobrych praktyk kreowanych przez firmy tworzone przez absolwentów i studentów uczelni. Pozostałymi laureatami konkursu są Growbots oraz SmartWeb Media.​


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-laureatem-konkursu-_zagle-biznesu_-sgh,379655,artykul.html

Kategorią wiodącą tegorocznej edycji konkursu są "Inteligentne organizacje", wyróżniające się takimi cechami jak:

  • zdolność do generowania, kodyfikacji, przechowywania i transferu wiedzy;
  • aktywne pozyskiwanie wiedzy z zewnątrz, w tym wchodzenie w związki kooperacyjne;
  • zdolność do adaptacji i łatwość aplikacji nowej wiedzy (innowacji);
  • zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów, tzw. pracowników wiedzy i wykorzystywanie ich talentów;
  • umiejętność uczenia się na poziomie indywidualnym i grupowym;
  • kreowanie wartości kapitału intelektualnego znacznie przewyższającego wartość kapitał materialnego;
  • wytwarzanie produktów/usług bogatych w wiedzę, generujących wysoką wartość dodaną;
  • posiadanie strategii informacyjnej lub włączenie do strategii przedsiębiorstwa problematyki informacyjnej;
  • posiadanie wewnętrznych regulacji prawnych dot. zarządzania kapitałem ludzkim (plan rozwoju kadr, zasady awansu, oceny okresowe);
  • stosowanie nowoczesnych metod i narzędzi w zarządzaniu przedsiębiorstwem (np. Business Intelligence, TQM, zrównoważona karta wyników, systemy jakości ISO, system HACCP);
  • tworzenie stałych sformalizowanych związków z innymi uczestnikami rynku (konkurentami, kooperantami, odbiorcami, klientami) lub instytucjami otoczenia biznesu;
  • wykorzystywanie systemów zarządzania wiedzą w organizacji.

- Uznanie KERRIS Group “Inteligentną organizacją” przez 12 osobową kapitułę z ramienia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jest niezwykle nobilitującym tytułem i jednocześnie motywującym do podejmowania kolejnych wyzwań.  Tym bardziej, że nagrodzeni zostaliśmy obok dwóch innych świetnych firm: Growbots oraz naszego klienta SmartWeb Media  wydawcy m.in. Android.com.pl. Ogromne podziękowania należą się również całemu (ciągle rosnącemu) zespołowi i wszystkim zaangażowanym w rozwój agencji - komentuje Mikołaj Szymański, Managing Partner KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Tofu Studio ponownie z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design i po raz drugi otrzymało tę prestiżową nagrodę. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
Konkurs na mural w Piasecznie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.
Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września
Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764