logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kerris Group stworzyła portal rekrutacyjny

  PR 05.08.2019, przeczytano 884 razy
ilustracjastrzałka

KERRIS Group zaprojektowała, stworzyła i wdrożyła nowy portal rekrutacyjny z myślą o podniesieniu poziomu obsługi klienta w ramach rekrutacji oraz zmniejszeniu zaangażowania rekruterów w kwestie techniczne związane z procesem. Projekt został zrealizowany na potrzeby klienta Uniwersytet SWPS, pozyskanego przez agencję w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kerris-group-stworzyla-portal-rekrutacyjny,383494,artykul.html

Portal ma przejrzysty, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie interfejs, a dzięki wykonaniu całości z wykorzystaniem technologii RWD (Responsive Web Design) można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu, również telefonie czy tablecie. Użytkownicy mogą zalogować się do systemu za pomocą kont: Facebook, Google czy CAS (Central Authentication Service). Mają również możliwość monitorowania statusu swojej aplikacji bezpośrednio na portalu i otrzymywania powiadomień mailowych na temat każdej zmiany jej dotyczącej np. przejścia do kolejnego etapu czy komentarza rekrutera. Portal posiada dwie wersje językowe – polską i angielską, dedykowaną studentom zagranicznym. System back office dedykowany obsłudze procesu rekrutacji oparto o system Salesforce.com, który został dostosowany do najnowszych przepisów ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”.

KERRIS Group odpowiadała za zaprojektowanie, stworzenie oraz wdrożenie nowego portalu rekrutacyjnego Uniwersytetu SWPS, w tym za UX i UI design oraz front-end i back-end. Agencja zajęła się również integracją platformy z systemem płatności PayU, środowiskiem Moodle oraz serwisami Facebook, Google i usługą CAS. Za wdrożenie platformy Salesforce.com oraz jej integrację z portalem było odpowiedzialne Think Beyond, a za zaprojektowanie infrastruktury IT – dział IT klienta.

Źródło: KERRIS Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764