KERRIS Group zaprojektowała, stworzyła i wdrożyła nowy portal rekrutacyjny z myślą o podniesieniu poziomu obsługi klienta w ramach rekrutacji oraz zmniejszeniu zaangażowania rekruterów w kwestie techniczne związane z procesem. Projekt został zrealizowany na potrzeby klienta Uniwersytet SWPS, pozyskanego przez agencję w drodze przetargu.
Portal ma przejrzysty, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie interfejs, a dzięki wykonaniu całości z wykorzystaniem technologii RWD (Responsive Web Design) można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu, również telefonie czy tablecie. Użytkownicy mogą zalogować się do systemu za pomocą kont: Facebook, Google czy CAS (Central Authentication Service). Mają również możliwość monitorowania statusu swojej aplikacji bezpośrednio na portalu i otrzymywania powiadomień mailowych na temat każdej zmiany jej dotyczącej np. przejścia do kolejnego etapu czy komentarza rekrutera. Portal posiada dwie wersje językowe – polską i angielską, dedykowaną studentom zagranicznym. System back office dedykowany obsłudze procesu rekrutacji oparto o system Salesforce.com, który został dostosowany do najnowszych przepisów ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”.
KERRIS Group odpowiadała za zaprojektowanie, stworzenie oraz wdrożenie nowego portalu rekrutacyjnego Uniwersytetu SWPS, w tym za UX i UI design oraz front-end i back-end. Agencja zajęła się również integracją platformy z systemem płatności PayU, środowiskiem Moodle oraz serwisami Facebook, Google i usługą CAS. Za wdrożenie platformy Salesforce.com oraz jej integrację z portalem było odpowiedzialne Think Beyond, a za zaprojektowanie infrastruktury IT – dział IT klienta.
Źródło: KERRIS Group