logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE

  PR 13.10.2017, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna KERRIS znalazła się na 31 miejscu w tegorocznej edycji “Deloitte Technology Fast 50 CE”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Spółka osiągnęła 444 proc. wzrost przychodów w latach 2013-2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-w-rankingu-deloitte-technology-fast-50-ce,34099,artykul.html

Pozostali polscy laureaci tegorocznej edycji rankingu to m.in. firmy: ToopLoox, Absolvent.pl, Cloud Technologies, Bold Brand Commerce, Droids On Roids, Yieldbirds, Oktawave. Łącznie w zestawieniu znalazło się 19 firm z Polski. Dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła w 2016 roku 1127 proc. i była wyższa niż rok wcześniej.

Wśród polskich laureatów poprzednich edycji znalazły się m.in. takie firmy jak: Codewise i CodiLime, Miquido, Comperia.pl; Netguru, ITMAGINATION; LIVECHAT Software, Grupa Nokaut, eSky.pl, CD Project RED,  i3D, LGBS Polska, Audioteka Poland, Fru.pl czy, easyCALL.pl.

O udziale w rankingu „Deloitte Technology Fast 50 CE” decydowały poniższe kryteria:

  • wysokość przychodów za lata 2013-2016,
  • technologiczna działalność firmy oparta na jednej z kategorii: oprogramowanie, sprzęt komputerowy, komunikacja, media, czyste technologie, nauki przyrodnicze,
  • struktura własności spółki wykluczająca większościowe udziały zagranicznych inwestorów strategicznych,
  • lokalizacja siedziby spółki na terenie Europy Środkowej.


“Technology Fast 50 CE” to projekt promujący innowacyjność skierowany zarówno do firm o ugruntowanej pozycji na rynku, jaki i tych, które rozpoczęły działalność stosunkowo niedawno. Ranking organizowany jest od osiemnastu lat przez firmę doradczą Deloitte.

- Naszym celem jest promowanie spółek, które mają potencjał, by osiągnąć sukces nie tylko w Europie Środkowej, ale również na całym świecie. W kilkunastoletniej historii naszego konkursu mieliśmy już wiele takich przykładów - mówi Magdalena Burnat-Mikosz, Partner, Lider programu w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte.

- Bardzo cieszy nas wyróżnienie, będące potwierdzeniem  dynamicznego rozwoju KERRIS Group. Naszym priorytetem od początku było dostarczanie kompleksowych usług digital na najwyższym poziomie. Nie byłoby to możliwe bez stawiania na ciągły rozwój oferty oraz kompetencji, a także bez zaufania, którym darzą nas Klienci - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Jak dodaje Mikołaj Szymański, Co-founder i Managing Partner KERRIS Group: - Tworzenie szybko rozwijającej organizacji choć niezwykle satysfakcjonujące oznaczają ciągły proces zmian, a te z natury bywają trudne. Dlatego ogromne podziękowania należą się naszemu zespołowi, któremu nie brakuje pasji, zaangażowania i determinacji.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764