logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE

  PR 13.10.2017, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna KERRIS znalazła się na 31 miejscu w tegorocznej edycji “Deloitte Technology Fast 50 CE”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Spółka osiągnęła 444 proc. wzrost przychodów w latach 2013-2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-w-rankingu-deloitte-technology-fast-50-ce,34099,artykul.html

Pozostali polscy laureaci tegorocznej edycji rankingu to m.in. firmy: ToopLoox, Absolvent.pl, Cloud Technologies, Bold Brand Commerce, Droids On Roids, Yieldbirds, Oktawave. Łącznie w zestawieniu znalazło się 19 firm z Polski. Dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła w 2016 roku 1127 proc. i była wyższa niż rok wcześniej.

Wśród polskich laureatów poprzednich edycji znalazły się m.in. takie firmy jak: Codewise i CodiLime, Miquido, Comperia.pl; Netguru, ITMAGINATION; LIVECHAT Software, Grupa Nokaut, eSky.pl, CD Project RED,  i3D, LGBS Polska, Audioteka Poland, Fru.pl czy, easyCALL.pl.

O udziale w rankingu „Deloitte Technology Fast 50 CE” decydowały poniższe kryteria:

  • wysokość przychodów za lata 2013-2016,
  • technologiczna działalność firmy oparta na jednej z kategorii: oprogramowanie, sprzęt komputerowy, komunikacja, media, czyste technologie, nauki przyrodnicze,
  • struktura własności spółki wykluczająca większościowe udziały zagranicznych inwestorów strategicznych,
  • lokalizacja siedziby spółki na terenie Europy Środkowej.


“Technology Fast 50 CE” to projekt promujący innowacyjność skierowany zarówno do firm o ugruntowanej pozycji na rynku, jaki i tych, które rozpoczęły działalność stosunkowo niedawno. Ranking organizowany jest od osiemnastu lat przez firmę doradczą Deloitte.

- Naszym celem jest promowanie spółek, które mają potencjał, by osiągnąć sukces nie tylko w Europie Środkowej, ale również na całym świecie. W kilkunastoletniej historii naszego konkursu mieliśmy już wiele takich przykładów - mówi Magdalena Burnat-Mikosz, Partner, Lider programu w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte.

- Bardzo cieszy nas wyróżnienie, będące potwierdzeniem  dynamicznego rozwoju KERRIS Group. Naszym priorytetem od początku było dostarczanie kompleksowych usług digital na najwyższym poziomie. Nie byłoby to możliwe bez stawiania na ciągły rozwój oferty oraz kompetencji, a także bez zaufania, którym darzą nas Klienci - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Jak dodaje Mikołaj Szymański, Co-founder i Managing Partner KERRIS Group: - Tworzenie szybko rozwijającej organizacji choć niezwykle satysfakcjonujące oznaczają ciągły proces zmian, a te z natury bywają trudne. Dlatego ogromne podziękowania należą się naszemu zespołowi, któremu nie brakuje pasji, zaangażowania i determinacji.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764