logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group zdobyła złotą statuetkę Stevie Award

  PR 13.08.2019, przeczytano 109 razy

Kampania zrealizowana przez KERRIS Group oraz Romet – „Nowy Rower? Nowy Romet” została uhonorowana złotą statuetką Stevie® Award w ramach szesnastej edycji The International Business Awards®. Nagroda została przyznana w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products & Services”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-zdobyla-zlota-statuetke-stevie-award,383591,artykul.html

International Business Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów biznesowych na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 4 000 projektów z 74 krajów. Oceniało je jury złożone z ponad 250 specjalistów. Gala wręczenia nagród odbędzie się 19 października w Wiedniu.

 

W tegorocznej edycji konkursu KERRIS Group otrzymała złotą statuetkę Stevie Award za kampanię zrealizowaną z marką Romet – „Nowy Rower? Nowy Romet”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej serii rowerów typu MTB, Trekking i Cross. Działania reklamowe w jej ramach były prowadzone głównie w internecie, przy wsparciu formatów radiowych i konkursu paragonowego. Jurorzy w szczególności docenili wyniki kampanii oraz jej koncept strategiczno-kreatywny.

- W KERRIS wierzymy, że podstawą każdego sukcesu są dialog i wzajemne zrozumienie. Dla nas złota statuetka Stevie® Award jest tego potwierdzeniem. Nagrodzona kampania była pierwszą w historii marki, której główną oś stanowiły działania digital, a dla nas – pierwszą realizowaną dla tego rodzaju produktów. Dzięki bliskiej współpracy oraz otwartości Klienta mogliśmy dobrać odpowiednie narzędzia i zaprojektować kampanię, która w efekcie przewyższyła niemal wszystkie KPI – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
Dyplomy FNC 2019 – nabór prac
FONT nie czcionka! już po raz szósty organizuje zestawienie najlepszych dyplomów artystycznych i projektowych „Dyplomy FNC 2019”. Portal ma na celu promowanie młodych twórców, umożliwiając im zaprezentowanie swojej twórczości szerokiej liczbie odbiorców.
Konkurs na logo współpracy partnerskiej Wisły i Jabłonkowa
Konkurs jest adresowany do wszystkich zainteresowanych osób/podmiotów, w tym do studentów, absolwentów oraz pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz profesjonalnych artystów-grafików, grafików i projektantów.
RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączyła do prestiżowego grona firm docenionych za najlepsze praktyki HR-owe w swoim sektorze. We wtorek, 8 października, po raz pierwszy przyznano w Polsce nagrody LinkedIn Talent Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764