logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group zdobyła złotą statuetkę Stevie Award

  PR 13.08.2019, przeczytano 94 razy

Kampania zrealizowana przez KERRIS Group oraz Romet – „Nowy Rower? Nowy Romet” została uhonorowana złotą statuetką Stevie® Award w ramach szesnastej edycji The International Business Awards®. Nagroda została przyznana w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products & Services”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-zdobyla-zlota-statuetke-stevie-award,383591,artykul.html

International Business Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów biznesowych na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 4 000 projektów z 74 krajów. Oceniało je jury złożone z ponad 250 specjalistów. Gala wręczenia nagród odbędzie się 19 października w Wiedniu.

 

W tegorocznej edycji konkursu KERRIS Group otrzymała złotą statuetkę Stevie Award za kampanię zrealizowaną z marką Romet – „Nowy Rower? Nowy Romet”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej serii rowerów typu MTB, Trekking i Cross. Działania reklamowe w jej ramach były prowadzone głównie w internecie, przy wsparciu formatów radiowych i konkursu paragonowego. Jurorzy w szczególności docenili wyniki kampanii oraz jej koncept strategiczno-kreatywny.

- W KERRIS wierzymy, że podstawą każdego sukcesu są dialog i wzajemne zrozumienie. Dla nas złota statuetka Stevie® Award jest tego potwierdzeniem. Nagrodzona kampania była pierwszą w historii marki, której główną oś stanowiły działania digital, a dla nas – pierwszą realizowaną dla tego rodzaju produktów. Dzięki bliskiej współpracy oraz otwartości Klienta mogliśmy dobrać odpowiednie narzędzia i zaprojektować kampanię, która w efekcie przewyższyła niemal wszystkie KPI – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy już zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.
Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Tofu Studio ponownie z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design i po raz drugi otrzymało tę prestiżową nagrodę. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
Konkurs na mural w Piasecznie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.
Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764