logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group ze zintegrowaną kampanią dla Eset

  PR 15.09.2021, przeczytano 347 razy

KERRIS GROUP odpowiada za strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej, obejmującej OOH, digital, social media, influencer marketing oraz wybrane działania public relations dla loterii ESET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-ze-zintegrowana-kampania-dla-eset,392999,artykul.html

Agencja KERRIS Group wypromuje loterię organizowaną przez ESET między 1 września a 15 grudnia br., w której można wygrać Forda Mustanga GT, hulajnogi elektryczne oraz karty podarunkowe do sieci Decathlon.

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie strategii, konceptu kreatywnego i komunikacji, stworzenie i moderację landing page w czasie trwania akcji, sesję zdjęciową oraz stworzenie key visuala i materiałów do kampanii digital: banerów, animacji oraz OOH. Firma ESET powierzyła również KERRIS Group planowanie, zakup i optymalizację mediów, obejmujące: kampanię display Google, kampanię na Facebooku i Instagramie, a takżę współpracę z wydawcami (banery i artykuły sponsorskie) m.in. AntyWeb, Spider’s Web, OLX, Ceneo, Skąpiec, Opineo oraz billboardy i citylighty w największych miastach w Polsce. Ford Mustang GT z brandingiem ESET będzie pojawiać się w różnych miejscach w Warszawie przez cały pierwszy miesiąc akcji, co wesprze dodatkowo widoczność działań w OOH. KERRIS Group zajmie się także współpracą z influencerami takimi jak, Duży w maluchu oraz Ziemniak, a także wybranymi działaniami public relations nt. loterii.

Aby wziąć udział w loterii należy w trakcie trwania akcji kupić jeden ze wskazanych programów antywirusowych ESET do ochrony domowego komputera, zainstalować go na swoim komputerze, a następnie zgłosić swoje uczestnictwo. Za organizację loterii odpowiada Nofsza sp. z o.o.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764