logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group zwiększa zatrudnienie

  PR 24.09.2018, przeczytano 1671 razy
ilustracja

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-zwieksza-zatrudnienie,379464,artykul.html

Stefańska obejmując w KERRIS stanowisko Account Managera współpracuje bezpośrednio z klientami, prowadzi projekty z zakresu działań brandingowych, social mediów i tworzenia stron internetowych.

Wcześniej w DDB&Tribal prowadziła projekty digitalowe, a w White Cat Studio zajmowała się współpracą z klientami przy projektach z zakresu projektowania graficznego i brandingu.

Jako Junior Performance Account Executive dołączyła Katarzyna Tuzikiewicz, która odpowiada za identyfikację i prowadzeniem kampanii w obszarze digital, oraz prowadzenie projektów dla takich klientów jak Polycom, CIMA, Mariusz Przybylski, Szalone Dni Muzyki - Sinfonia Varsovia. Tuzikiewicz związana była wcześniej z Goldman Sachs w Warszawie.

- W ostatnim czasie wraz ze wzrostem zespołu zwiększyliśmy znacznie liczbę klientów, których będziemy obsługiwać na długoterminowych warunkach. Do tego potrzebny jest profesjonalny i dobrze dobrany zespół - z wymienionymi osobami praca będzie przyjemnością - komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group

Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób w KERRIS znaleźli się również Łukasz Wronka jako Graphic Designer; Agata Grysiak jako Copywriter (związana wcześniej z Asap care), Łukasz Orłowski jako Performance Marketing Analyst (wcześniej pracujący w Deloitte); Monika Kłapkowska, Office Assistant oraz Paweł Targosiński i Łukasz Kajdan jako WordPress Developerzy. Na początku października do zespołu dołączy HR Specialist.

Rekrutacja w KERRIS wciąż trwa, poszukiwane są osoby m.in. na stanowiska PR Specialist, Wordpress Developer czy Social Media Specialist.

Źródło: KERRIS Group

kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764