logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group zwiększa zatrudnienie

  PR 24.09.2018, przeczytano 1629 razy
ilustracja

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-zwieksza-zatrudnienie,379464,artykul.html

Stefańska obejmując w KERRIS stanowisko Account Managera współpracuje bezpośrednio z klientami, prowadzi projekty z zakresu działań brandingowych, social mediów i tworzenia stron internetowych.

Wcześniej w DDB&Tribal prowadziła projekty digitalowe, a w White Cat Studio zajmowała się współpracą z klientami przy projektach z zakresu projektowania graficznego i brandingu.

Jako Junior Performance Account Executive dołączyła Katarzyna Tuzikiewicz, która odpowiada za identyfikację i prowadzeniem kampanii w obszarze digital, oraz prowadzenie projektów dla takich klientów jak Polycom, CIMA, Mariusz Przybylski, Szalone Dni Muzyki - Sinfonia Varsovia. Tuzikiewicz związana była wcześniej z Goldman Sachs w Warszawie.

- W ostatnim czasie wraz ze wzrostem zespołu zwiększyliśmy znacznie liczbę klientów, których będziemy obsługiwać na długoterminowych warunkach. Do tego potrzebny jest profesjonalny i dobrze dobrany zespół - z wymienionymi osobami praca będzie przyjemnością - komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group

Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób w KERRIS znaleźli się również Łukasz Wronka jako Graphic Designer; Agata Grysiak jako Copywriter (związana wcześniej z Asap care), Łukasz Orłowski jako Performance Marketing Analyst (wcześniej pracujący w Deloitte); Monika Kłapkowska, Office Assistant oraz Paweł Targosiński i Łukasz Kajdan jako WordPress Developerzy. Na początku października do zespołu dołączy HR Specialist.

Rekrutacja w KERRIS wciąż trwa, poszukiwane są osoby m.in. na stanowiska PR Specialist, Wordpress Developer czy Social Media Specialist.

Źródło: KERRIS Group

kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764