logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy

  PR 09.08.2022, przeczytano 477 razy
ilustracja

Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-i-filip-baranski-w-ramach-inicjatywy-pragmatycy,396854,artykul.html

Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele. W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak SANDOZ, Tołpa, Max Factor.

Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance meets creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom - perspektywę kliencką - mówi Ignacy Bochiński z KERRIS.

Zarówno ja, jak i KERRIS posiadamy rodowód digitalowy, a przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. KERRIS ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą egzekucją kampanii digital, stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji - mówi Filip Barański.

Filip Barański posiada 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z Pepsico, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich wiodących markach w swoich kategoriach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

KERRIS Krreacja łączy wysoką efektywność performance’u z przemyślaną, konsekwentną kreatywnością. Na jej czele stoją Ignacy Bochiński, partner KERRIS, związany z agencja od ponad 8 lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, Dyrektorzy Kreatywni i wspólnicy w KERRIS - zdobywcy blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, współtworzyli największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

Dodatkowe informacje:

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (MM&P) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 10 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Golden Arrow, Procon Awards) oraz wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączący kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz, a także z domami mediowymi i startupami. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin. Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764