logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy

  PR 09.08.2022, przeczytano 782 razy
ilustracja

Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-i-filip-baranski-w-ramach-inicjatywy-pragmatycy,396854,artykul.html

Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele. W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak SANDOZ, Tołpa, Max Factor.

Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance meets creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom - perspektywę kliencką - mówi Ignacy Bochiński z KERRIS.

Zarówno ja, jak i KERRIS posiadamy rodowód digitalowy, a przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. KERRIS ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą egzekucją kampanii digital, stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji - mówi Filip Barański.

Filip Barański posiada 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z Pepsico, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich wiodących markach w swoich kategoriach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

KERRIS Krreacja łączy wysoką efektywność performance’u z przemyślaną, konsekwentną kreatywnością. Na jej czele stoją Ignacy Bochiński, partner KERRIS, związany z agencja od ponad 8 lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, Dyrektorzy Kreatywni i wspólnicy w KERRIS - zdobywcy blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, współtworzyli największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

Dodatkowe informacje:

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (MM&P) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 10 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Golden Arrow, Procon Awards) oraz wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączący kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz, a także z domami mediowymi i startupami. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy...
Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH...
Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Na przełomie października i listopada w Łazienkach Królewskich oglądać można wystawę plenerową poświęconą projektowi Tubądzin Meets Art, który został zaprezentowany międzynarodowej społeczności podczas tegorocznych targów Cersaie we Włoszech. Grupa Tubądzin zaprasza odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.
Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży,...
Movember: kampania społeczna Dzień Slipek
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764