logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris poszerza zakres współpracy ze Swiss Krono

  PR 06.12.2023, przeczytano 170 razy

KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-poszerza-zakres-wspolpracy-ze-swiss-krono,402369,artykul.html

– Jesteśmy niezmiernie podekscytowani poszerzeniem naszej współpracy z SWISS KRONO, co stanowi wyjątkowe wyróżnienie i potwierdzenie zaufania klienta do kompetencji i skuteczności zespołu KERRIS, zwłaszcza w kontekście ekspansji na nowe, wymagające rynki. Nasza agencja nie tylko będzie kształtować wizerunek marki w Polsce, ale także weźmie udział w strategicznych działaniach marketingowych na rynkach amerykańskim i meksykańskim – podkreśla Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS.

Dotychczasowa współpraca KERRIS z firmą SWISS KRONO zaowocowała m.in. zdobyciem złotej statuetki Stevie Award w ramach The International Business Awards. Nagroda została przyznana kampanii „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!“ w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Home Furnishings & Appliances”.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764