logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris przedłuża umowę z Honeywell na kolejny rok obsługi kampanii on-line

  PR 27.03.2017, przeczytano 320 razy

Agencja interaktywna KERRIS przedłużyła umowę z Honeywell na prowadzenie kampanii reklamowej w pięciu państwach Europy Środkowo Wschodniej. Do jej zadań należy zwiększanie świadomości marek Live Well, Get Connected oraz ich produktów w internecie. Agencja jest odpowiedzialna za zakup mediów i kreacje reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-przedluza-umowe-z-honeywell-na-kolejny-rok-obslugi-kampanii-on-line,31943,artykul.html

Działania promocyjne realizowane są w Polsce, Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Obejmują one kampanie w sieci Google oraz mediach społecznościowych ukierunkowane na strategiczne grupy docelowe. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad zespołem projektowym po stronie agencji jest Ignacy Bochiński, partner w KERRIS Group.

- Kluczowym czynnikiem decydującym o przedłużeniu współpracy były nasze dobre wyniki przy wcześniejszych kampaniach, a także zaufanie po dwóch stronach i dobra komunikacja. - komentuje Ignacy Bochiński.

Patrząc na obecne trendy zakupu mediów, szala przechodzi na stronę internetu. Coraz więcej firmy wykorzystuje kanał online do pozyskiwania klientów, ze względu na to, że jest on wymierny. Można bardzo łatwo policzyć, jaki miał wpływ na wyniki. KERRIS stawia rozwój w zakresie performance marketingu jako priorytet na bieżący rok.

- Performance marketingowe projekty dla firm spoza obszarów retail i FMCG są często zbyt małe dla domów mediowych, które do prowadzenia działań dedykują osoby na stanowiskach juniorskich. Natomiast dla nas, te same projekty mają większą wagę i realizowane są z najwyższą starannością, dzięki czemu osiągamy lepsze efekty niż gdyby kampanie obsługiwane byłyby  przez sieciowe agencje, czy domy mediowe. Nie chcemy jednak spoczywać na laurach, stawiamy performance marketing na liście priorytetowych sfer rozwoju - tłumaczy Ignacy Bochiński.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764