logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Select: performance marketing w Kerris Group

  PR 26.09.2019, przeczytano 1010 razy

KERRIS Group stworzyło jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu – KERRIS Select. Business unit powstał z przekształcenia działu performance, który od ponad 5 lat funkcjonował w strukturach Grupy. Umożliwi to położenie większego nacisku na rozwój kompetencyjny i biznesowy firmy w tym obszarze. Zarządzanie unitem objął Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-select%3A-performance-marketing-w-kerris-group,384103,artykul.html

KERRIS Select oferuje kompleksowe rozwiązania z obszaru performance marketingu, m.in.: reklamy w wyszukiwarkach internetowych oraz pozycjonowanie (SEM, w tym SEO), kampanie w mediach społecznościowych (paid social), w technologii programmatic realizowanej na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych (reklamy bannerowe, wideo, audio, content marketing, marketing szeptany), a także z zakresu e-mail marketingu. Realizuje również szkolenia, audyty oraz tworzy indywidualne rozwiązania, dostosowane do potrzeb klientów.

Zespół KERRIS Select posiada doświadczenie w prowadzeniu działań na terenie Polski i na rynkach CEE. Współpracuje z firmami z rozbudowanymi działami marketingu oraz bez tego rodzaju jednostek w strukturze, działami sprzedaży i bezpośrednio z właścicielami biznesów. Wśród partnerów unitu znajdują się też agencje i firmy z branży marketingowej, które nie posiadają kompetencji performance „in house”. Obecnie jednostka realizuje działania m.in. dla: Poly (wcześniej Polycom), Romet, Sinfonia Varsovia, Valeo czy ZT Kruszwica.

- KERRIS Select jest odpowiedzią na kierunek, w którym rozwija się digital – mierzalnej dziedziny, łączącej obszary marketingu i sprzedaży. Obecnie wszystkie działania prowadzone w digitalu możemy na bieżąco monitorować i reagować na czynniki zewnętrzne, takie jak oferta konkurencji, zachowania konsumentów, a nawet pogoda. Mamy kontrolę, a celem jest wynik – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

- Skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu wyników, wspierających długofalowe działania sprzedażowe. Na drodze do ich osiągnięcia kluczowe są dwa aspekty – bieżące reagowanie na czynniki zewnętrzne oraz dopasowanie rozwiązań do firmy. Dlatego każdy projekt zaczynamy od analizy celów biznesowych, aktywności marketingowo-sprzedażowych i struktury organizacyjnej klienta. W ten sposób tworzymy rozwiązania, które nie tylko dobrze wyglądają na prezentacji, ale są możliwe do zrealizowania i skuteczne – dodaje Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.

Na czele business unitu stanął Jędrzej Zarychta, który od ponad 6 lat jest związany z KERRIS Group. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie zespołem i obecnymi procesami oraz nadzór nad jakością realizowanych działań. Poprzednio kierował działem performance marketingowym, funkcjonującym w ramach Grupy i w dużej mierze przyczynił się do jego szybkiego rozwoju. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów performance marketingowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, obejmujących m.in. płatne kampanie, pozycjonowanie stron oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe w internecie. Realizował działania dla takich klientów jak: Porsche, Uber, Romet, Honeywell, Leadership Academy for Poland czy CIMA (Chartered Institute of Management Accountants).

Więcej informacji na temat KERRIS Select znajduje się pod adresem www.kerrisselect.com.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764