logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

  PR 17.05.2022, przeczytano 400 razy

Agencja KERRIS zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-wygrywa-przetarg-na-obsluge-jana-niezbednego,395885,artykul.html

Sarantis, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył KERRIS obsługę jej social mediów w zakresie planowania, tworzenia i publikacji contentu w kanałach Facebook oraz Instagram, a także działań reklamowych. Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację w obu profilach.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Wcześniej Sarantis powierzył agencji stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.

Jan Niezbędny od ponad 20 lat jest niekwestionowanym liderem branży artykułów gospodarstwa domowego. Posiada szeroką ofertę produktów w kategoriach: worki na śmieci, sprzątanie i przechowywanie żywności. W portfolio firmy Sarantis, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się także marki takie jak Luksja, Kolastyna, STR8 i C-THRU. Sarantis Group utrzymuje silną międzynarodową obecność i sieć dystrybucyjną, która zajmuje się eksportem do ponad 50 krajów.

Źródło: KERRIS Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764