logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris wygrywa przetarg Tauron

  PR 09.03.2022, przeczytano 455 razy

Agencje KERRIS Group oraz Novem zajmą się obsługą reklamową TAURON w internecie.  Podana w przetargu kwota na zakup mediów w internecie wynosi 10,07 mln zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-wygrywa-przetarg-tauron,395031,artykul.html

Celem kampanii powierzonych agencjom będzie generacja leadów i ruchu do serwisów, stron internetowych spółki. Działania obejmą m.in. reklamy typu display, linki tekstowe, e-mailingi, reklamy video i artykuły sponsorowane. Firmy zajmą się przygotowywaniem (planowaniem, projektowaniem i produkcją) i prowadzeniem kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).

Agencja KERRIS Group w 2020 roku wygrała przetarg na obsługę TAURON w zakresie performance marketingu oraz odświeżenia e-commerce smart.tauron.pl.

Oferty dwóch z czterech agencji biorących udział w przetargu zostały odrzucone z uwagi na rażąco niską cenę.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764