logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z aktywacją dla Swiss Krono na Dzień Matki

  PR 01.06.2022, przeczytano 364 razy

Przed Dniem Matki agencja KERRIS wyłożyła powierzchnię kwiaciarni influencerki Ani Kwiaciary wodoodpornymi panelami AURUM od SWISS KRONO. Aktywacja uzupełniła kampanię "O podłogę się nie martw", która prezentuje zalety podłóg: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-aktywacja-dla-swiss-krono-na-dzien-matki,396097,artykul.html

Agencja KERRIS we współpracy ze SWISS KRONO uczyniła w Dzień Matki doświadczenie kupowania kwiatów przyjemniejszym, tworząc w kwiaciarni domową atmosferę. Całą powierzchnię sklepu Ani Kwiaciary wyłożyła woododpornymi panelami AURUM. Na podłodze zostały naklejone napisy: Podaruj mamie kwiatki, a o podłogę się nie martw, a na drzwiach wejściowych: Takie kwiatki to tylko ze SWISS KRONO. Dzięki panelom przestrzeń Ani Kwiaciary zrobiła się przytulna, a podłoga gotowa, aby znieść zwiększone obciążenie, czyli: kapiącą z kwiatów wodę, wywracające się wazony oraz brudne buty klientów.

Aktywacja była promowana poprzez touchpointy offline, czyli w samej kwiaciarni oraz online - w social mediach, również na kanałach influencerki Ani Kwiaciary. Akcji towarzyszył materiał wideo pokazujący przestrzeń kwiaciarni (1) przed położeniem podłogi, (2) w trakcie jej montowania - prezentując łatwość montażu na dużej powierzchni oraz (3) podłogę w użyciu. Ujęcia slow motion kapania wody na podłogę, rozlewania wody z wazonów oraz chodzących klientów w różnym obuwiu, podkreśliły trwałość i wodoodporność podłóg. Film w głównym formacie o długości 1 minuty oraz w krótszych formatach promowany był między 23 a 26 maja na Youtubie, Facebooku oraz Instagramie.

Celem aktywacji było zwiększenie świadomości klientów SWISS KRONO na temat nowej linii podłóg AURUM. Akcja uzupełniła kampanię prowadzoną przez KERRIS dla SWISS KRONO "O podłogę się nie martw", prezentującą zalety podłóg: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę. Kampania realizowana jest w kanałach takich jak: Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz  Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii odpowiada agencja KERRIS.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764