logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024

  PR 22.05.2024, przeczytano 449 razy
ilustracja

KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-nominacja-w-global-agency-awards-2024,404314,artykul.html

Jako jedyna agencja z Polski, KERRIS będzie konkurować o ten tytuł z 7 innymi agencjami z całego świata, w tym z Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii, Irlandii i Azerbejdżanu.

Global Agency Awards to konkurs wyróżniający agencje różnej wielkości, specjalizacji i skali działania, które zmieniają branżę komunikacji marketingowej dzięki innowacyjnemu myśleniu i angażującym strategiom, które transformują firmy i organizacje na całym świecie.

– Jesteśmy dumni, że nasza praca i zaangażowanie zostały docenione na międzynarodowej arenie i w tym roku ponownie zostaliśmy nominowani w konkursie Global Agency Awards. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołowi za wsparcie i współpracę, które umożliwiły nam osiągnięcie tego sukcesu – mówi Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.

Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 13 czerwca 2024 r.

Źródło: KERRIS Group

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764