logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z nową kampanią dla Swiss Krono

  PR 28.04.2022, przeczytano 586 razy

W kwietniu ruszyła nowa kampania digital podłóg SWISS KRONO, przygotowana przez KERRIS. Jest ona realizowana w kanałach takich jak Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja KERRIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-nowa-kampania-dla-swiss-krono,395664,artykul.html

W nowej kampanii SWISS KRONO pod hasłem "O podłogę się nie martw" prezentowane są zalety wodoopdpornych podłóg AURUM: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę. Spoty w niesztampowy sposób pokazują, że dzięki wyjątkowym właściwościom podłóg AURUM, wystarczy dwusekundowe przetarcie mopem, by poradzić sobie z rozlanymi kawą, zupą, winem czy wodą. Stworzenie materiały są precyzyjnie targetowane na różne kategorie odbiorców, a każda kreacja prezentuje inną sytuację, cechę i powód, by wybrać podłogi SWISS KRONO.

Ruch ze spotów w kanałach VOD, YouTube oraz Display 360 kierowany jest na dedykowany landing page www.swisskrono.pl/aurum/kolekcja, na którym klienci mogą odkryć pozostałe zalety podłóg AURUM, takie jak: montaż bez listwy podłogowej czy na ogrzewanie podłogowe. Odbiorcy spotów wyświetlanych w Facebook Ads oraz Google Search Ads kierowani są na stronę www.swisskrono.pl/wybierzpodloge. Pozwala ona na wybór wymarzonej podłogi w trzech prostych krokach. Wystarczy określić styl, wytrzymałość i odporność oraz grubość i wielkość paneli, by otrzymać idealnie dopasowane propozycje, wśród których znajdą się także wodoodporne podłogi z linii AURUM. Na stronie można również znaleźć najbliższe punkty sprzedaży stacjonarne i online podłóg SWISS KRONO.

- Naszą tegoroczna kampanię poprzedziły długie badania i analiza realnych potrzeb klientów szukających dobrej podłogi do swojego wnętrza. Na tej podstawie przygotowaliśmy szereg użytecznych rozwiązań online oraz materiałów reklamowych przedstawiający wodoodporne podłogi SWISS KRONO w sposób nieszablonowy z dużą dawką pozytywnej emocji. SWISS KRONO to marka na lata i gwarancja solidności - mówi Jarosław Masina ze SWISS KRONO.

Kampania realizowana jest w kanałach takich jak: Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja KERRIS.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764