logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol

  PR 07.10.2024, przeczytano 176 razy
ilustracja

Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-nowym-projektem-digital-dla-the%3Aprotocol,405990,artykul.html

Kampania koncentruje się na promowaniu bloga job boardu the:protocol: https://blog.theprotocol.it poprzez połączenie edukacyjnych treści z elementami rozrywki, co stanowi nietypowe podejście w branży IT. Zamiast tradycyjnych form contentu, KERRIS postawił na niestandardowe rozwiązania, takie jak artykuły w formie audio, czytane przez lektora w akompaniamencie 8-bitowych dźwięków strzelającego kominka, a całość uzupełnia 8-bitowa animacja.

– Kluczowe było stworzenie treści, które nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale również aktywnie angażują odbiorców. Zamiast tradycyjnego podejścia do contentu, nasz zespół postawił na niestandardowe rozwiązania. Każdy element kampanii został starannie zaprojektowany, aby zawierać subtelne odniesienia, które docenią specjaliści z branży IT, tworząc tym samym bardziej osobiste i angażujące doświadczenie – mówi Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji KERRIS.

W ramach projektu KERRIS odpowiada za strategię kreatywną, produkcję assetów oraz przygotowanie unikatowych nagrań lektorskich. Głosu użyczył Jarosław Juszkiewicz, znany jako polski głos Google Maps, co nadało kampanii wyjątkowego charakteru.

Kampania obejmuje działania na Instagramie i Facebooku the:protocol, gdzie publikowane są animowane filmy promujące artykuły na blogu. Pierwszy z nich został opublikowany 26 sierpnia: https://www.instagram.com/p/C_IWcaKIKki.

KERRIS współpracuje z the:protocol od marca 2024 roku, po wygranym przetargu, a umowa obejmuje dwa lata z możliwością przedłużenia.

Źródło: Kerris Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764