logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KERRIS z obsługą mediową i SEO dla Oclean

  PR 26.06.2024, przeczytano 388 razy
ilustracja

KERRIS rozszerza współpracę z Oclean, marką innowacyjnych szczoteczek sonicznych do zębów, irygatorów oraz akcesoriów do higieny jamy ustnej. Od teraz agencja odpowiada za działania z zakresu performance marketingu na rynku niemieckim oraz za SEO w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-obsluga-mediowa-i-seo-dla-oclean,404793,artykul.html

Celem prowadzonych przez KERRIS działań z zakresu SEO i performance marketingu jest przyciągnięcie ruchu organicznego i płatnego na właściwe strony internetowe marki Oclean oraz budowanie świadomości marki wśród osób zainteresowanych zakupem nowoczesnych szczoteczek sonicznych. Głównym celem działań agencji jest zwiększenie sprzedaży produktów Oclean w Europie.

– Dzięki współpracy z Oclean mamy okazję wspierać rozwój marki na kluczowych rynkach europejskich. Nasze doświadczenie w zakresie SEO oraz performance marketingu pozwoli nam skutecznie przyciągać ruch i przekształcać go w sprzedaż, co jest głównym celem naszych działań – mówi Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764