logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z obsługą performance marketing dla Helikon-Tex

  PR 13.08.2024, przeczytano 352 razy
ilustracja

Agencja KERRIS, specjalizująca się w zintegrowanych działaniach marketingowych, wygrała przetarg na kompleksową obsługę performance marketingu dla marki Helikon-Tex, producenta odzieży i sprzętu taktycznego dla wojska, sił specjalnych, służb porządkowych, a także miłośników survivalu i aktywności outdoorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-obsluga-performance-marketing-dla-helikon-tex,405319,artykul.html

W ramach współpracy, KERRIS odpowiada za prowadzenie kampanii performance marketingowych w Polsce oraz kilkunastu innych krajach europejskich, w tym w Austrii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Słowacji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Działania te obejmują wykorzystanie narzędzi takich jak Google Ads, Meta Ads oraz Dispay & Video 360, a ich głównymi celami są budowanie świadomości marki Helikon-Tex oraz zwiększenie sprzedaży jej produktów.

– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak uznaną marką jak Helikon-Tex. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie rozpoznawalności marki na wymagających rynkach europejskich. Wykorzystując nasze doświadczenie w performance marketingu, jesteśmy przekonani, że wspólnie osiągniemy ambitne cele biznesowe – podkreśla Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764