logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris z obsługą performance marketing dla Helikon-Tex

  PR 13.08.2024, przeczytano 520 razy
ilustracja

Agencja KERRIS, specjalizująca się w zintegrowanych działaniach marketingowych, wygrała przetarg na kompleksową obsługę performance marketingu dla marki Helikon-Tex, producenta odzieży i sprzętu taktycznego dla wojska, sił specjalnych, służb porządkowych, a także miłośników survivalu i aktywności outdoorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-z-obsluga-performance-marketing-dla-helikon-tex,405319,artykul.html

W ramach współpracy, KERRIS odpowiada za prowadzenie kampanii performance marketingowych w Polsce oraz kilkunastu innych krajach europejskich, w tym w Austrii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Słowacji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Działania te obejmują wykorzystanie narzędzi takich jak Google Ads, Meta Ads oraz Dispay & Video 360, a ich głównymi celami są budowanie świadomości marki Helikon-Tex oraz zwiększenie sprzedaży jej produktów.

– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak uznaną marką jak Helikon-Tex. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie rozpoznawalności marki na wymagających rynkach europejskich. Wykorzystując nasze doświadczenie w performance marketingu, jesteśmy przekonani, że wspólnie osiągniemy ambitne cele biznesowe – podkreśla Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.

Źródło: KERRIS

kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas dla MyBoat
More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
Grupa Eura7 realizuje loterię wakacyjną dla sieci Arhelan
Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000...
Sokoliki Cup: Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii...
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię
Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.
W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764