logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC: spot Locos Tacos od McCann Worldgroup

  PR 30.07.2019, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

Zamknij oczy i wyobraź sobie czystą radość, energię, miejskie sporty, pyszne jedzenie i niekonwencjonalne rozwiązania. Te elementy to właśnie wyróżniki najnowszego, letniego spotu KFC, emitowanego w ramach premierowej kampanii marki - Locos Tacos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc%3A-spot-locos-tacos-od-mccann-worldgroup,383409,artykul.html

Spot promocyjny przedstawia letnią, miejską imprezę, której towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz pyszny smak Locos Tacos, chrupiącego taco z kawałkami kurczaka w złocistej panierce KFC. Bohaterami spotu są miłośnicy letnich imprez i fani sportów miejskich, których łączy jedno - apetyt na nowe wrażenia, także smakowe. W spocie testują oni Locos Tacos w trzech super smakach: Guaco Taco, Hot Salsa i Original Nacho, a wyjątkowe smaki przenoszą ich w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych radości wakacji.

Kampania reklamowa dedykowana limitowanemu menu Locos Tacos obejmuje spoty reklamowe emitowane w telewizji oraz w internecie.

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, który odpowiada za strategię i realizację kampanii. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Dynamo Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Spot można obejrzeć na youtube: https://youtu.be/wN98noViY6o

Źródło: KFC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764