logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC: spot Locos Tacos od McCann Worldgroup

  PR 30.07.2019, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Zamknij oczy i wyobraź sobie czystą radość, energię, miejskie sporty, pyszne jedzenie i niekonwencjonalne rozwiązania. Te elementy to właśnie wyróżniki najnowszego, letniego spotu KFC, emitowanego w ramach premierowej kampanii marki - Locos Tacos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc%3A-spot-locos-tacos-od-mccann-worldgroup,383409,artykul.html

Spot promocyjny przedstawia letnią, miejską imprezę, której towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz pyszny smak Locos Tacos, chrupiącego taco z kawałkami kurczaka w złocistej panierce KFC. Bohaterami spotu są miłośnicy letnich imprez i fani sportów miejskich, których łączy jedno - apetyt na nowe wrażenia, także smakowe. W spocie testują oni Locos Tacos w trzech super smakach: Guaco Taco, Hot Salsa i Original Nacho, a wyjątkowe smaki przenoszą ich w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych radości wakacji.

Kampania reklamowa dedykowana limitowanemu menu Locos Tacos obejmuje spoty reklamowe emitowane w telewizji oraz w internecie.

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, który odpowiada za strategię i realizację kampanii. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Dynamo Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Spot można obejrzeć na youtube: https://youtu.be/wN98noViY6o

Źródło: KFC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe
Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2
Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość...
Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
27 marca odbyła się video konferencja zorganizowana przez World Out of Home Organization, w której uczestniczyło 29 przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń narodowych z branży OOH ze wszystkich kontynentów, w tym również przedstawiciel IGRZ. Tematem przewodnim były przewidywania co do skutków epidemii wirusa covid-19 dla społeczeństwa i dla biznesu na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764