logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC dziękuje Borysowi

  PR 07.01.2020, przeczytano 467 razy
ilustracjastrzałka

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się w spektakularny sposób podziękować swojemu największemu fanowi. Wczoraj, 6 stycznia 2020 roku marka zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa, który z kolei równo rok temu – 6 stycznia 2019 roku – jako swoje zdjęcie profilowe na tym portalu ustawił właśnie kubełek KFC. Borys od wczoraj zdążył już podbić internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-dziekuje-borysowi,385243,artykul.html

KFC nie pierwszy raz udowadnia, że wielbiciele mają dla marki ogromne znaczenie. Specjalnie na Święta przygotowało wyjątkowy komiks „KFC Stories” stworzony z najciekawszych historii miłośników KFC opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku, a także zorganizowało konkurs, w którym zachęcało swych fanów do dalszego dzielenia się inspirującymi chwilami spędzanymi w KFC i z KFC. Najciekawsze z nich staną się częścią „KFC Stories 2”, który to sequel zostanie wydany w tym roku. „KFC Stories” to sposób na podziękowanie grupie najbardziej oddanych zwolenników kultowych kurczaków w panierce bowiem komiks, wydrukowany w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy, trafi właśnie do nich.

Co jednak zrobić, gdy pewnien konkretny fan zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych? Bo jak inaczej mówić o Borysie, który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem KFC? Niecodzienny pomysł KFC okazał się strzałem w dziesiątkę. Wczoraj, bez zbędnych wyjaśnień, KFC zmieniło swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa, chcąc nagrodzić go za jego lojalność. Pojawiły się tysiące reakcji – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale uspokajamy – wszystko było zaplanowane.

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC - „Dzięki Borys”. W ciągu jednego dnia chłopak zawładnął internetem. W Nowym Roku KFC życzy sobie więcej takich fanów i więcej akcji, dzięki którym będzie w nieszablonowy sposób zaskakiwać miłośników pysznych kurczaków w sekretnej panierce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niesamowita akcja.
Normalnie przecież za wykorzystanie czyjejś twarzy musieliby zapłacić krocie...
A tu trafił się fan... a może raczej frajer?

avatar użytkownika
,

Twarz nie-fana jest droższa niż twarz fana?  

,

Samochód czteroosobowy jest droższy od dwuosobowego?  

avatar użytkownika
,

Czyli jednak nie przyoszczędzili za mocno?  

,

Znaczy dwuosowobowe jest tańsze czy szybsze od kombiaka?  

avatar użytkownika
,

Bystry obserwator powie: - Niesamowity wóz! Normalnie musieliby za taki szybki zapłacić krocie. A tutaj trafił się dwuosobowy...  

,

Niekumaty pomyśli:
Wzięli mnie, choć mogli wziąć Lewandowskiego, w ostateczności Piszczka.
Ale ze mnie gość.
  

avatar użytkownika
,

A gdzie właściwie problem? Skoro nie jest z niego gość, to dlaczego mieliby płacić jak za Lewandowskiego?  

,

Ach, czyli jak ktoś jest nieznany to można nie płacić?  

avatar użytkownika
,

Skąd informacja że nie zapłacili?  

,

Tajemnica poliszynela.  

avatar użytkownika
,

Ano właśnie...  

,

Ano właśnie.
Gdybyś się interesował omawianymi w publikowanych tekstach tematami, to byś wiedział.
  

avatar użytkownika
,

To trochę jak z chemtrails. Trzeba się interesować.  

,

Albo też czytać.
Bardzo duży odsetek respondentów, jest gotów "dać gębę" firmie, w zamian za bardzo drobne prezenty. A w zasadzie nawet nie prezenty, bo to są zwykle reklamowe śmieci.
  

avatar użytkownika
,

Podobnie telewizje oszczędzają na gażach celebrytów, produkując własnych, znacznie tańszych "gwiazdorów" w trakcie rozmaitych "reality show". Co w tym złego? Ktoś tych ludzi oszukuje, podstępnie przymusza do udziału w takich spektaklach czy akcjach promocyjnych? Dlaczego odmawiasz ludziom prawa do decyzji jaki rodzaj zapłaty ich satysfakcjonuje? A może sądzisz, że ci ludzie są niezdolni do podjęcia własnej decyzji i trzeba brać ich w obronę decydując za nich?  

,

Tak. Media kreują własnych, tanich celebrytów, leżakowanych w szafach latami.
Wyciąga się ich gdy trzeba a potem znów na lata chowa.
Tak. Moim zdaniem ogromny odsetek ludzi nie rozumie jak wielkie powinni osiągać korzyści, także finansowe, z dania gęby do reklamy.
Tak. Ludzie godzą się na mniej, w nadziei, że kiedyś będzie więcej, nie rozumiejąc, że etykiety "tanie mięso armatnie" nie zmyją z siebie już nigdy.

Wyrażenie opinii nie oznacza odbierania komuś prawa do szmacenia się wg własnych reguł. Oznacza jedynie skorzystanie z własnego prawa do nazwania tego stanu rzeczy wg własnego widzimisię.
  

avatar użytkownika
,

Przesądzając że czyjś wybór to "szmacenie się" odbierasz w istocie prawo wyboru sugerując, że ci ludzie nie wiedzą co robią. Ty za to wiesz lepiej. Za nich.  

,

Ach, czyli PETA, nawołując do niezabijania zwierząt na skóry, zabiera mi wybór?
Weganie, nawołujący do niejedzenia mięsa, odbierają mi wybór?

Nie.
Choć negatywnie określają model życia ludzi mięsożernych, nie mają wpływu na ich decyzje, ani nie ograniczają ich w ich wyborach.

Podobnie w tym przypadku, szmaciarze mają wybór, i zapewne, w ich mniemaniu, nie jest on szmaciarski.
  

avatar użytkownika
,

Weganie poruszają kwestię tego co robisz innym stworzeniom - to kwestia która leży w kompetencji społecznej, nie jest indywidualną sprawą, więc poruszanie jej odbiera wybór dokładnie w takim stopniu w jakim odbierają go normy i zasady wytwarzane przez społeczeństwo. Tutaj mamy jednak kwestię która leży w wyłącznych kompetencjach jednostki - dotyczące jej własnego życia. Nic Ci do tego.  

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764