logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC dziękuje Borysowi

  PR 07.01.2020, przeczytano 1875 razy
ilustracjastrzałka

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się w spektakularny sposób podziękować swojemu największemu fanowi. Wczoraj, 6 stycznia 2020 roku marka zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa, który z kolei równo rok temu – 6 stycznia 2019 roku – jako swoje zdjęcie profilowe na tym portalu ustawił właśnie kubełek KFC. Borys od wczoraj zdążył już podbić internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-dziekuje-borysowi,385243,artykul.html

KFC nie pierwszy raz udowadnia, że wielbiciele mają dla marki ogromne znaczenie. Specjalnie na Święta przygotowało wyjątkowy komiks „KFC Stories” stworzony z najciekawszych historii miłośników KFC opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku, a także zorganizowało konkurs, w którym zachęcało swych fanów do dalszego dzielenia się inspirującymi chwilami spędzanymi w KFC i z KFC. Najciekawsze z nich staną się częścią „KFC Stories 2”, który to sequel zostanie wydany w tym roku. „KFC Stories” to sposób na podziękowanie grupie najbardziej oddanych zwolenników kultowych kurczaków w panierce bowiem komiks, wydrukowany w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy, trafi właśnie do nich.

Co jednak zrobić, gdy pewnien konkretny fan zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych? Bo jak inaczej mówić o Borysie, który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem KFC? Niecodzienny pomysł KFC okazał się strzałem w dziesiątkę. Wczoraj, bez zbędnych wyjaśnień, KFC zmieniło swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa, chcąc nagrodzić go za jego lojalność. Pojawiły się tysiące reakcji – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale uspokajamy – wszystko było zaplanowane.

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC - „Dzięki Borys”. W ciągu jednego dnia chłopak zawładnął internetem. W Nowym Roku KFC życzy sobie więcej takich fanów i więcej akcji, dzięki którym będzie w nieszablonowy sposób zaskakiwać miłośników pysznych kurczaków w sekretnej panierce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764