logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC dziękuje Borysowi

  PR 07.01.2020, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się w spektakularny sposób podziękować swojemu największemu fanowi. Wczoraj, 6 stycznia 2020 roku marka zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa, który z kolei równo rok temu – 6 stycznia 2019 roku – jako swoje zdjęcie profilowe na tym portalu ustawił właśnie kubełek KFC. Borys od wczoraj zdążył już podbić internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-dziekuje-borysowi,385243,artykul.html

KFC nie pierwszy raz udowadnia, że wielbiciele mają dla marki ogromne znaczenie. Specjalnie na Święta przygotowało wyjątkowy komiks „KFC Stories” stworzony z najciekawszych historii miłośników KFC opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku, a także zorganizowało konkurs, w którym zachęcało swych fanów do dalszego dzielenia się inspirującymi chwilami spędzanymi w KFC i z KFC. Najciekawsze z nich staną się częścią „KFC Stories 2”, który to sequel zostanie wydany w tym roku. „KFC Stories” to sposób na podziękowanie grupie najbardziej oddanych zwolenników kultowych kurczaków w panierce bowiem komiks, wydrukowany w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy, trafi właśnie do nich.

Co jednak zrobić, gdy pewnien konkretny fan zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych? Bo jak inaczej mówić o Borysie, który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem KFC? Niecodzienny pomysł KFC okazał się strzałem w dziesiątkę. Wczoraj, bez zbędnych wyjaśnień, KFC zmieniło swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa, chcąc nagrodzić go za jego lojalność. Pojawiły się tysiące reakcji – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale uspokajamy – wszystko było zaplanowane.

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC - „Dzięki Borys”. W ciągu jednego dnia chłopak zawładnął internetem. W Nowym Roku KFC życzy sobie więcej takich fanów i więcej akcji, dzięki którym będzie w nieszablonowy sposób zaskakiwać miłośników pysznych kurczaków w sekretnej panierce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Niesamowita akcja.
Normalnie przecież za wykorzystanie czyjejś twarzy musieliby zapłacić krocie...
A tu trafił się fan... a może raczej frajer?

avatar użytkownika
,

Twarz nie-fana jest droższa niż twarz fana?  

brak ikonki
,

Samochód czteroosobowy jest droższy od dwuosobowego?  

avatar użytkownika
,

Czyli jednak nie przyoszczędzili za mocno?  

brak ikonki
,

Znaczy dwuosowobowe jest tańsze czy szybsze od kombiaka?  

avatar użytkownika
,

Bystry obserwator powie: - Niesamowity wóz! Normalnie musieliby za taki szybki zapłacić krocie. A tutaj trafił się dwuosobowy...  

brak ikonki
,

Niekumaty pomyśli:
Wzięli mnie, choć mogli wziąć Lewandowskiego, w ostateczności Piszczka.
Ale ze mnie gość.
  

avatar użytkownika
,

A gdzie właściwie problem? Skoro nie jest z niego gość, to dlaczego mieliby płacić jak za Lewandowskiego?  

brak ikonki
,

Ach, czyli jak ktoś jest nieznany to można nie płacić?  

avatar użytkownika
,

Skąd informacja że nie zapłacili?  

brak ikonki
,

Tajemnica poliszynela.  

avatar użytkownika
,

Ano właśnie...  

brak ikonki
,

Ano właśnie.
Gdybyś się interesował omawianymi w publikowanych tekstach tematami, to byś wiedział.
  

avatar użytkownika
,

To trochę jak z chemtrails. Trzeba się interesować.  

brak ikonki
,

Albo też czytać.
Bardzo duży odsetek respondentów, jest gotów "dać gębę" firmie, w zamian za bardzo drobne prezenty. A w zasadzie nawet nie prezenty, bo to są zwykle reklamowe śmieci.
  

avatar użytkownika
,

Podobnie telewizje oszczędzają na gażach celebrytów, produkując własnych, znacznie tańszych "gwiazdorów" w trakcie rozmaitych "reality show". Co w tym złego? Ktoś tych ludzi oszukuje, podstępnie przymusza do udziału w takich spektaklach czy akcjach promocyjnych? Dlaczego odmawiasz ludziom prawa do decyzji jaki rodzaj zapłaty ich satysfakcjonuje? A może sądzisz, że ci ludzie są niezdolni do podjęcia własnej decyzji i trzeba brać ich w obronę decydując za nich?  

brak ikonki
,

Tak. Media kreują własnych, tanich celebrytów, leżakowanych w szafach latami.
Wyciąga się ich gdy trzeba a potem znów na lata chowa.
Tak. Moim zdaniem ogromny odsetek ludzi nie rozumie jak wielkie powinni osiągać korzyści, także finansowe, z dania gęby do reklamy.
Tak. Ludzie godzą się na mniej, w nadziei, że kiedyś będzie więcej, nie rozumiejąc, że etykiety "tanie mięso armatnie" nie zmyją z siebie już nigdy.

Wyrażenie opinii nie oznacza odbierania komuś prawa do szmacenia się wg własnych reguł. Oznacza jedynie skorzystanie z własnego prawa do nazwania tego stanu rzeczy wg własnego widzimisię.
  

avatar użytkownika
,

Przesadzając że czyjś wybór to "szmacenie się" odbierasz w istocie prawo wyboru sugerując, że ci ludzie nie wiedzą co robią. Ty za to wiesz lepiej. Za nich.  

brak ikonki
,

Ach, czyli PETA, nawołując do niezabijania zwierząt na skóry, zabiera mi wybór?
Weganie, nawołujący do niejedzenia mięsa, odbierają mi wybór?

Nie.
Choć negatywnie określają model życia ludzi mięsożernych, nie mają wpływu na ich decyzje, ani nie ograniczają ich w ich wyborach.

Podobnie w tym przypadku, szmaciarze mają wybór, i zapewne, w ich mniemaniu, nie jest on szmaciarski.
  

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764