logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC świętuje 60-lecie kubełka loterią

  PR 16.08.2017, przeczytano 3030 razy
ilustracjastrzałka

Kultowa pozycja w menu sieci restauracji KFC – Kubełek, wypełniony soczystymi kawałkami kurczaka – obchodzi w tym roku 60. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała nowy, telewizyjny spot i zaprasza swoich gości do udziału w wielkiej, urodzinowej loterii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-swietuje-60-lecie-kubelka-loteria,33417,artykul.html

KFC przykłada wielką uwagę do najwyższej jakości swoich produktów, które powstają ze starannie wyselekcjonowanych produktów od lokalnych dostawców. Dba również o tradycję, serwując swoim gościom kurczaka przygotowywanego według niezmiennej receptury. Marka od lat pokazuje też, że dzielenie się posiłkiem łączy. Z okazji 60. urodzin Kubełka, sieć restauracji przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym pokazuje łączące ludzi relacje i emocje towarzyszące spotkaniom przy stole.

- W KFC kultywujemy tradycję wspólnego spożywania posiłków, a 60. urodziny Kubełka są idealną okazją do podkreślenia wyznawanych przez naszą markę wartości. W najnowszym spocie skupiamy się na historiach ludzi, którzy w różnych sytuacjach smakują produkty KFC, by w końcu spotkać się przy jednym stole i Kubełku. Podkreślamy towarzyszące jedzeniu pozytywne emocje, które zapadają nam w pamięci i budzą pozytywne skojarzenia – mówi Olivia Sierota Albornoz, Head of Communications KFC.

Działania promujące urodzinowy Kubełek obejmują spoty w telewizji, internecie, działania w SoMe i promocję w restauracjach. W czasie trwającej 4 tygodnie kampanii kubełki przybiorą wygląd sprzed 60-ciu lat, a obsługa restauracji powita gości w klasycznych uniformach.

Głównym punktem kampanii urodzinowej jest wielka loteria, w której do wygrania będzie łącznie 195 tysięcy nagród. Marka przygotowała urodzinowe koszulki, przypinki, okulary i puszki PEPSI. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić jeden z Kubełków KFC biorących udział w promocji i odebrać kupon ze zdrapką, która może być przepustką do jednej z nagród podstawowych. Kupon podzielony jest na dwie części i daje możliwość zagrania o jedną z głównych nagród. Ci, którzy zarejestrują swoje kupony, mają szansę zdobyć w losowaniu jeden z 10 voucherów biura podróży o wartości 5000,00 PLN oraz 60 Złotych Kubełków z kartą magnetyczną, dzięki której będzie można uzupełniać je codziennie, aż do 31 grudnia. Kupony będą wydawane wraz z produktami promocyjnymi od 16 sierpnia do 11 września 2017 roku we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie. Urodzinową loterię wspiera 10-sekundowy spot.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann&MRM. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction, a za wsparcie public relations agencja Weber Shandwick.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764