logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC zmienia slogan. Oblizywanie palców nie na czasie

  PR 25.08.2020, przeczytano 1375 razy
ilustracjastrzałka

„It's Finger Lickin' Good” – ten slogan niezmiennie, od 64 lat, był hasłem KFC na całym świecie. Jednak, jak sama marka przyznaje, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i obowiązujących obostrzeniach wydaje się być dziś nie najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna, ale też historyczna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się sloganem „It's Finger Lickin' Good” w przekazach reklamowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-zmienia-slogan.-oblizywanie-palcow-nie-na-czasie,388199,artykul.html

Jak na markę funkcjonującą w czasach, kiedy wszystko wokół opiera się na ciągłych zmianach, imponującym jest, że KFC udało się od ponad pół wieku pozostać przy swoim sloganie, kultywując jego znaczenie. Jak to działa? Jedynym słusznym wytłumaczeniem dla tego fenomenu jest fakt, że slogan zwyczajnie mówi prawdę. Po prostu, kurczak KFC jest Finger Lickin' Good. Po pysznej porcji kurczaka oblizywanie palców to naturalna kolej rzecz, a myśl, że mogłoby dojść do zmarnowania choćby jednego kęsa któregoś z idealnie przygotowanych dań KFC, nie podlega nawet żartom.  

Dziś to historyczne hasło, mimo że wciąż prawdziwe, przestało pasować do aktualnej sytuacji. Obecny rok jest – jak żaden dotychczas – niezwykle wymagający i stawia przede wszystkim kolejne wyzwania. Z tego właśnie powodu KFC zadecydowało o wprowadzeniu na jakiś czas przerwy w używaniu znanego nam od lat hasła we wszystkich swoich reklamach, aby chronić swoich gości. 

Znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji – mamy kultowy slogan, który chwilowo nie pasuje do obecnej sytuacji. Podczas, gdy my wstrzymujemy się z używaniem hasła It's Finger Lickin' Good, możecie być pewni, że jedzenie, które uwielbia tak wielu ludzi na całym świecie, ani trochę się nie zmieni – powiedziała Catherine Tan-Gillespie, globalna dyrektor ds. marketingu w KFC. 

Tymczasem, w mediach społecznościowych KFC Polska pojawiły się filmiki, które w zabawny sposób maskują napis It’s Finger Lickin’ Good. Już niebawem pojawi się także nawiązujący do akcji konkurs.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

Dodatkowe informacje:

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od prawie 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią prawie 280 restauracji KFC.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764