logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM na niebiesko - przyłącza się do akcji w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu

  PR 06.04.2021, przeczytano 1005 razy
ilustracjastrzałka

KGHM Polska Miedź S.A. po raz piąty przyłączyła się do inicjatywy „Polska na Niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu. Budynki Spółki zostały podświetlone. To symboliczne wsparcie ma pomóc zwrócić uwagę opinii publicznej na zagadnienia autyzmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-na-niebiesko---przylacza-sie-do-akcji-w-swiatowym-dniu-swiadomosci-autyzmu,390916,artykul.html

- Choć w dobie pandemii wolelibyśmy uniknąć informacji o zagrożeniach zdrowotnych, to 2 kwietnia nie sposób nie wspomnieć, że autyzm został uznany przez świat medyczny za jedno z najpoważniejszych z nich, obok raka czy cukrzycy. Udział w takich akcjach uświadamia nam wszystkim, że jesteśmy jedną społecznością i musimy się wspierać - powiedziała Lidia Marcinkowska – Bartkowiak, dyrektor naczelny ds. komunikacji w KGHM.

Od kilku lat symbolem solidaryzowania, zrozumienia i wsparcia dla osób ze spektrum autyzmu stał się kolor niebieski. Tradycyjnie, zostały, więc podświetlone budynki i najważniejsze symbole KGHM: szyb SW1 kopalni Polkowice- Sieroszowice, Huta Miedzi Głogów, Huta Miedzi Cedynia czy budynek Centrali w Lubinie.

2 kwietnia niebieski jest również portal pracowników KGHM- Intra i Extranet.

Ogólnopolską kampanię „Polska Na Niebiesko” realizuje Fundacja JiM, która kompleksowo zajmuje się tematyką autyzmu. Celem akcji jest podnoszenie świadomości ludzi na temat zaburzeń związanych z autyzmem.

ilustracjastrzałka

Źródło: KGHM Polska Miedź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764