logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM Polska Miedź upamiętnia bohaterów Bitwy Warszawskiej

  PR 24.08.2020, przeczytano 331 razy
ilustracja

W obchody rocznicy wojny polsko-bolszewickiej i Bitwy Warszawskiej aktywnie zaangażował się KGHM Polska Miedź S.A., kierując swoje działania szczególnie do młodego pokolenia. Spółka zorganizowała wystawę plakatów poświęconą historii wojny polsko-bolszewickiej i Bitwy Warszawskiej. Prace przygotowane w kooperacji historyka i rysownika przedstawiają najważniejsze sceny i bohaterów wydarzeń, a całość została utrzymana w atrakcyjnej, pełnej energii tonacji komiksowej. Jest dostępna dla publiczności do 6 września w warszawskich Arkadach Kubickiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-polska-miedz-upamietnia-bohaterow-bitwy-warszawskiej,388191,artykul.html

Prace, jakie można tam zobaczyć, odznaczają się subtelną kreską, żywymi kolorami i pełnym energii przedstawieniem bohaterów, wśród których odnajdziemy przywódców polskiej armii, między innymi Józefa Piłsudskiego, a także agresorów na czele z Włodzimierzem Leninem. Na plakatach mamy wybranych „superbohaterów” tamtych czasów, jak porucznik Jan Rozwadowski, ksiądz kapelan Ignacy Skorupko oraz 11-letni Tadeusz Jan Rozwadowski z Płocka. Co ciekawe, na plakatach możemy zobaczyć również King Konga, statuetkę Oskara, czołgi renault i samoloty - wyjaśnienie tych zagadek znajduje się na plakatach.

Celem wystawy „1920 Wojna Światów” jest przybliżenie odbiorcom wydarzeń, jakie sto lat temu zadecydowały o przyszłości naszego kraju. Upamiętnienie polskiego męstwa, sprytu, inteligencji i nieustępliwości. Przystępna popkulturowa forma ma w zamierzeniu twórców dopomóc w kultywowaniu tych wartości i zachowaniu pamięci o polskiej historii.

„1920 Wojna Światów” to nie pierwszy projekt, w ramach którego KGHM uczestniczy w obchodach setnej rocznicy wojny polsko-bolszewickiej. Spółka Skarbu Państwa podjęła się organizacji kilku projektów kulturalnych związanych ze stuleciem Bitwy Warszawskiej, w tym hackathonu 1920jam.pl, podczas którego utalentowani programiści tworzyli gry komputerowe poświęcone temu historycznemu wydarzeniu, czy niedawnego uroczystego koncertu na Zamku Królewskim w Warszawie.

Źródło: KGHM Polska Miedź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764