logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM świeci na niebiesko

  PR 03.04.2020, przeczytano 253 razy
ilustracja

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-swieci-na-niebiesko,386422,artykul.html

– Wyzwania związane z epidemią są teraz na pierwszym planie – w naszej świadomości, działaniach, mediach. Warto pamiętać, że zagrożenie wirusem nie sprawiło, że zniknęły inne problemy. Według WHO aż jedno na czworo dzieci jest dotknięte autyzmem. Akcja „Polska na niebiesko” uświadamia nam, że jesteśmy jedną społecznością i powinniśmy się wspierać – mówi Lidia Marcinkowska, Dyrektor Naczelny ds. Komunikacji.

W czwartek, 2 kwietnia, na niebiesko świecił się m.in.: budynek Centrali KGHM, biurowiec Zakładu Hydrotechnicznego, Szyb SW-1 ZG Polkowice-Sieroszowice, budynek Centralnego Ośrodka Przetwarzania Informacji w Lubinie, szyb L-VI w ZG Lubin, biurowiec HM Głogów, biurowiec Zakładów Wzbogacania Rud. W Hucie Miedzi Cedynia tablica informacyjna jest podświetlona na niebiesko, ZG Rudna podświetliła pomnik Przodowego Czai, natomiast w Legnicy niebieskie są kadzie na wjeździe do Huty, które są widoczne dla wszystkich przejeżdżających obok zakładu.

Ogólnopolską kampanię „Polska Na Niebiesko” realizuje Fundacja JiM, która kompleksowo zajmuje się tematyką autyzmu. Celem akcji jest podnoszenie świadomości ludzi na temat zaburzeń związanych z autyzmem. KGHM uczestniczy w akcji od czterech lat. Na niebiesko w tym roku zaświecą się także: Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Stadion PGE Narodowy, Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, czy Fontanna Neptuna w Gdańsku.

Źródło: KGHM Polska Miedź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764