logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM świeci na niebiesko

  PR 03.04.2020, przeczytano 341 razy
ilustracja

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-swieci-na-niebiesko,386422,artykul.html

– Wyzwania związane z epidemią są teraz na pierwszym planie – w naszej świadomości, działaniach, mediach. Warto pamiętać, że zagrożenie wirusem nie sprawiło, że zniknęły inne problemy. Według WHO aż jedno na czworo dzieci jest dotknięte autyzmem. Akcja „Polska na niebiesko” uświadamia nam, że jesteśmy jedną społecznością i powinniśmy się wspierać – mówi Lidia Marcinkowska, Dyrektor Naczelny ds. Komunikacji.

W czwartek, 2 kwietnia, na niebiesko świecił się m.in.: budynek Centrali KGHM, biurowiec Zakładu Hydrotechnicznego, Szyb SW-1 ZG Polkowice-Sieroszowice, budynek Centralnego Ośrodka Przetwarzania Informacji w Lubinie, szyb L-VI w ZG Lubin, biurowiec HM Głogów, biurowiec Zakładów Wzbogacania Rud. W Hucie Miedzi Cedynia tablica informacyjna jest podświetlona na niebiesko, ZG Rudna podświetliła pomnik Przodowego Czai, natomiast w Legnicy niebieskie są kadzie na wjeździe do Huty, które są widoczne dla wszystkich przejeżdżających obok zakładu.

Ogólnopolską kampanię „Polska Na Niebiesko” realizuje Fundacja JiM, która kompleksowo zajmuje się tematyką autyzmu. Celem akcji jest podnoszenie świadomości ludzi na temat zaburzeń związanych z autyzmem. KGHM uczestniczy w akcji od czterech lat. Na niebiesko w tym roku zaświecą się także: Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Stadion PGE Narodowy, Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, czy Fontanna Neptuna w Gdańsku.

Źródło: KGHM Polska Miedź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764