logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM świeci na niebiesko

  PR 03.04.2020, przeczytano 732 razy
ilustracja

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-swieci-na-niebiesko,386422,artykul.html

– Wyzwania związane z epidemią są teraz na pierwszym planie – w naszej świadomości, działaniach, mediach. Warto pamiętać, że zagrożenie wirusem nie sprawiło, że zniknęły inne problemy. Według WHO aż jedno na czworo dzieci jest dotknięte autyzmem. Akcja „Polska na niebiesko” uświadamia nam, że jesteśmy jedną społecznością i powinniśmy się wspierać – mówi Lidia Marcinkowska, Dyrektor Naczelny ds. Komunikacji.

W czwartek, 2 kwietnia, na niebiesko świecił się m.in.: budynek Centrali KGHM, biurowiec Zakładu Hydrotechnicznego, Szyb SW-1 ZG Polkowice-Sieroszowice, budynek Centralnego Ośrodka Przetwarzania Informacji w Lubinie, szyb L-VI w ZG Lubin, biurowiec HM Głogów, biurowiec Zakładów Wzbogacania Rud. W Hucie Miedzi Cedynia tablica informacyjna jest podświetlona na niebiesko, ZG Rudna podświetliła pomnik Przodowego Czai, natomiast w Legnicy niebieskie są kadzie na wjeździe do Huty, które są widoczne dla wszystkich przejeżdżających obok zakładu.

Ogólnopolską kampanię „Polska Na Niebiesko” realizuje Fundacja JiM, która kompleksowo zajmuje się tematyką autyzmu. Celem akcji jest podnoszenie świadomości ludzi na temat zaburzeń związanych z autyzmem. KGHM uczestniczy w akcji od czterech lat. Na niebiesko w tym roku zaświecą się także: Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Stadion PGE Narodowy, Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, czy Fontanna Neptuna w Gdańsku.

Źródło: KGHM Polska Miedź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764