logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KGHM szuka Ambasadorów Polski

  PR 10.08.2019, przeczytano 1247 razy
ilustracja
Konferencja prasowa poświęcona plebiscytowi

Wystartował organizowany przez KGHM Polska Miedź plebiscyt „Ambasador Polski”. Celem konkursu jest wyróżnienie Polaków, którzy na co dzień przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku naszego kraju na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kghm-szuka-ambasadorow-polski,383551,artykul.html

- KGHM prowadząc działalność biznesową na czterech kontynentach i zaopatrując cały świat w surowce najwyższej jakości pełni funkcję ambasadora polskiej gospodarki. Wiemy, że budowanie pozytywnego wizerunku naszego kraju na arenie międzynarodowej to ważna rola i odpowiedzialne zadanie. Wypełniają je również działający za granicą polscy naukowcy, artyści, sportowcy i przedsiębiorcy. To oni są w swojej codziennej pracy Ambasadorami Polski, poprzez swoją działalność budują wizerunek naszego narodu w oczach świata. Dlatego chcemy w odpowiedni sposób okazać należny im szacunek oraz docenić ich wysiłki – mówi Prezes KGHM Marcin Chludziński, który jest pomysłodawcą konkursu.

Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni w 5 kategoriach. Każdy będzie mógł zgłosić swojego kandydata do kategorii Ambasador nauki polskiej, Ambasador polskiego sportu, Ambasador kultury polskiej. Spośród nadesłanych kandydatur wybranych zostanie po 10 osób w każdej kategorii. Nad tym, kto ostatecznie zwycięży będzie obradowała Kapituła Konkursu, której skład będzie prezentowany przez cały sierpień. Wśród członków Kapituły znajdą się m. in. Wiceminister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski, Prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Grażyna Ciurzyńska, Wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki Tomasz Majewski, komentator sportowy Przemysław Babiarz i Prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz Piotr Dardziński.

Oprócz nagród, które przyzna Kapituła Konkursu specjalną nagrodę Ambasadora Biznesu wręczy Prezes KGHM Marcin Chludziński, a głosy internautów zadecydują o tym, kto zwycięży w kategorii „Ambasador Polski 2019: Nagroda Publiczności”.

6 sierpnia, startują zgłoszenia kandydatów. Potrwają do 3 września. Uroczysta Gala „Ambasador Polski 2019” odbędzie się na początku października.

Kim jest Ambasador nauki polskiej?

Do tej kategorii należy zgłaszać osoby, które w ostatnich latach swoimi działaniami pokazywały, jak wybitne umysły pochodzą z Polski i szczególnie przyczyniły się do promocji polskiej nauki za granicą.

Zwycięzcą w tej kategorii może zostać zarówno lekarz, jak i językoznawca, popularyzator nauki i wykładowca akademicki – słowem: każdy, kto w wyróżniający się sposób miał wpływ na budowanie wizerunku nauki polskiej.

Kim jest Ambasador polskiego sportu?

Do tej kategorii należy zgłaszać osoby, które w ostatnich latach swoimi działaniami pokazywały światu, jak waleczni są polscy sportowcy, jakie odnoszą sukcesy i jak uczciwie podchodzą do rozgrywek.

Zwycięzcą w tej kategorii może zostać zarówno sportowiec, jak i trener, ale także działacz sportowy czy mecenas zawodników – słowem: każdy, kto w wyróżniający się sposób miał wpływ na budowanie wizerunku polskiego sportu.

Kim jest Ambasador kultury polskiej?

Do tej kategorii należy zgłaszać osoby, które w ostatnich latach swoimi działaniami budowały rozpoznawalność i wartość polskiej kultury na świecie.

Zwycięzcą w tej kategorii może zostać aktor, malarz, rzeźbiarz, muzyk, reżyser, grafik, ale też urzędnik, mecenas kultury, działacz organizacji pozarządowej – słowem: każdy, kto w wyróżniający się sposób miał wpływ na budowanie wizerunku polskiej kultury poza granicami naszego kraju.

Ambasador Polski 2019: Nagroda Publiczności

Tę nagrodę może otrzymać każdy z nas. To osoba, która w ostatnich latach swoim zachowaniem przyczyniła się do budowania dobrej opinii o Polakach jako narodzie. To może być strażak, który uratował rodzinę z pożaru, przedstawiciel organizacji, która pomaga ludziom w potrzebie, społecznik, który poświęca swój czas na budowanie relacji Polonii z innymi narodami, misjonarz lub wolontariusz, który wspiera słabszych – ktoś, kto codziennie czyni dobro, pokazując przy tym światu szlachetne serce Polaków.

Nagroda Specjalna Prezesa KGHM

Tę nagrodę przyzna i wręczy osobiście Prezes KGHM Marcin Chludziński. Będzie szukał kogoś, kto przyczynił się do budowy dobrego wizerunku polskich przedsiębiorców za granicą – kogoś, kto swoją kreatywnością, pracą i determinacją doprowadził swoją firmę do sukcesu międzynarodowego.

Źródło: KGHM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764