logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kia partnerem Ultraligi i transmisji esportowych w League of Legends

  PR 13.02.2024, przeczytano 794 razy
ilustracja

Kia Polska za pośrednictwem Next Level Agency przedłużyła współpracę z agencją gamingową Frenzy na cały rok 2024. W ramach umowy, Kia ponownie została oficjalnym partnerem rozgrywek z cyklu Ultraliga w całym roku oraz partnerem polskich transmisji wszystkich splitów europejskiego turnieju League of Legends EMEA Championship (LEC). W ramach działań skierowanych do fanów tej jednej z najpopularniejszych gier wideo na świecie, będzie przygotowywana seria materiałów wideo, konkursów i aktywacji, które uatrakcyjnią fanom kibicowanie i przeżywanie esportowych emocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kia-partnerem-ultraligi-i-transmisji-esportowych-w-league-of-legends,403092,artykul.html

  • Kia Polska kontynuuje komunikację wokół esportu
  • Osią działań jest ponowne partnerstwo z League of Legends EMEA Championship (LEC) oraz szereg działań w Polsce, takich jak oficjalne partnerstwo rozgrywek esportowych – Ultraliga, Ultraliga TFT oraz Ultraliga Super Puchar

Jesteśmy podekscytowani dalszym zaangażowaniem w League of Legends EMEA Championship. Jest to bardzo konkurencyjna liga, która wyznacza standardy w esporcie. Wierzę, że ten projekt wciąż będzie zaskakiwać i inspirować nie tylko graczy, ale również miłośników motoryzacji” – powiedział Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska. „Nie możemy się doczekać, aby w kolejnych latach zaoferować fanom League of Legends jeszcze więcej wyjątkowych wrażeń”.

Cykl rozgrywkowy w 2024 obejmuje wiosenny i letni sezon rozgrywek Ultraliga w League of Legends, turniej Ultraliga Super Puchar oraz siódmy i ósmy sezon Ultraliga Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics. Z uwagi na globalne partnerstwo przy turnieju LEC, marka zdecydowała się również na działania skierowane do polskich fanów europejskich rozgrywek. Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia „oficjalny partner Ultraligi” oraz logotypu, zrealizuje szereg działań dodatkowych. Przykładowe aktywacje to m.in. Ultranewsy, czyli cotygodniowe materiały wideo podsumowujące poszczególne kolejki Ultraligi, klipy promocyjne nawiązujące do esportu i konkursy skierowane do kibiców.

ilustracjastrzałka

Ultraliga 2024

W 2024 roku, na cykl rozgrywkowy spod szyldu Ultraligi składają się trzy turnieje w League of Legends oraz dwa w grę Teamfight Tactics. W ramach turnieju Ultraliga w LoL-a, 8 najlepszych drużyn z regionu, w skład którego wchodzą takie państwa jak: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Gruzja, Ukraina i Izrael, walczy o mistrzowski tytuł oraz awans do europejskiego turnieju EMEA Masters. Turniejem zwieńczającym cały rok zmagań jest natomiast Ultraliga Super Puchar. Warto zaznaczyć, że Kia Polska swoim partnerstwem objęła także drugą dywizję Ultraligi, gdzie szansę na udział w profesjonalnym turnieju mają drużyny amatorskie. Jeżeli chodzi o rozgrywki w grę Teamfight Tactics, to o tytuł mistrza Polski mierzy się 16 najlepszych taktyków w dwóch sezonach rozgrywkowych. Transmisja wszystkich rozgrywek obsługiwana jest przez Frenzy i transmitowana na kanałach telewizji Polsat Games.

Jesteśmy zaszczyceni, że Kia Polska zdecydowała się ponownie zostać oficjalnym partnerem najważniejszego cyklu rozgrywek esportowych w grę League of Legends w Polsce i regionie. Cieszymy się również na rozszerzenie współpracy o 7. i 8. sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics. Ubiegły rok jasno pokazał, że samochody elektryczne oraz esport to zgrany duet i nie możemy się doczekać wspólnych działań, które na pewno zostaną zapamiętane przez esportową społeczność” – powiedział Jędrzej Stęszewski, członek zarządu Frenzy. 

Cieszymy się na kontynuację współpracy z Kia Polska. Chcemy pokazać, że esport to coś więcej niż gry i odpowiedzieć na potrzeby fanów poprzez szereg nietuzinkowych pomysłów, które zrealizujemy wspólnie z Kia” – powiedział Maciej Boroń, Managing Director w Next Level Agency.

League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma esportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 800 000 widzów. Kia została głównym sponsorem LEC w 2019 roku i przez lata oferowała graczom oraz fanom League of Legends wyjątkowe doświadczenia związane z marką, prowadząc kampanie marketingowe obejmujące najnowsze modele.

Źródło: Kia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764