logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kia przedłuża współpracę z organizatorami Australian Open do 2028 roku

  PR 13.01.2023, przeczytano 1037 razy
ilustracjastrzałka

Kia Corporation przedłużyła wsparcie sponsorskie dla organizatorów Australian Open do 2028 roku. To kontynuacja bardzo udanej współpracy marki z prestiżowym turniejem tenisowym Wielkiego Szlema, która rozpoczęła się w 2002 roku. Podczas Australian Open 2023 Kia podkreśli swoją wizję i zaangażowanie w zrównoważoną mobilność, jednocześnie zachęcając fanów tenisa do działania poprzez hasło marki „Ruch inspiruje pomysły”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kia-przedluza-wspolprace-z-organizatorami-australian-open-do-2028-roku,398630,artykul.html

Aby podkreślić rolę stałego głównego partnera Australian Open i zaznaczyć szczególne zaangażowanie w organizację tegorocznego turnieju, Kia była gospodarzem oficjalnej ceremonii przekazania samochodu na Federation Square w Melbourne. W wydarzeniu tym wzięli udział członkowie zarządu Kia Corporation i przedstawiciele organizacji Tennis Australia oraz dwukrotny zwycięzca Australian Open i ambasador marki Kia na świecie – Rafael Nadal.

Podczas ceremonii Kia zaprezentowała organizatorom turnieju flotę 130 samochodów, w tym tak popularne modele, jak Sportage, Sorento i Carnival oraz elektryczny EV6. Przez cały czas trwania turnieju, który odbędzie się w dniach 16-29 stycznia, auta marki Kia zapewnią bezpieczny, komfortowy i przyjazny środowisku transport po Melbourne zawodnikom, sędziom i VIP-om.

- Australian Open 2023 to szczególny moment w wieloletniej relacji Kia z tym turniejem, ponieważ z radością ogłaszamy przedłużenie współpracy na kolejne pięć lat, do 2028 roku – powiedział Artur Martins, szef marki i obsługi klienta Kia na świecie.

- Wydarzenie stanowi doskonałą prezentację korporacyjnej wizji marki Kia, która chce stać się głównym dostawcą na świecie zrównoważonych rozwiązań z zakresu mobilności – dodał.

Odwiedzający tegoroczny Australian Open będą mieli okazję wejść w interakcję z marką Kia i dowiedzieć się więcej o jej zaangażowaniu w dążeniu do pozycji światowego lidera w zakresie zrównoważonej mobilności. Kia zaprezentuje najnowszy model o wysokich osiągach – elektryczny EV6 GT – na nowym stoisku o nazwie Grand Slam Oval.

Na Kia Arena z miejscami dla 5000 kibiców, która od ubiegłego roku jest czwartym co do wielkości stadionem turnieju w Melbourne Park, fani tenisa będą mieli okazję podążać śladami swojego bohatera w interaktywnej grze „Wykonaj swój ruch”. Oglądając na dużym ekranie Rafaela Nadala w akcji, fani mogą również spróbować naśladować ruchy obrońcy tytułu mistrza Australian Open i krokami na specjalnej macie podłogowej generować energię elektryczną, która później posłuży do zasilania modeli EV6.

- Wyjątkowe partnerstwo między Kia a Australian Open okazało się jednym z najbardziej udanych w świecie sportu i jest kluczem do ciągłego sukcesu tego wydarzenia sportowego. Jesteśmy zaszczyceni, że Kia zdecydowała się przedłużyć rolę Głównego Partnera Australian Open do 2028 roku – mówi Craig Tiley, dyrektor turnieju Australian Open. - Fascynujące jest obserwowanie najnowszych zrównoważonych innowacji technicznych, które nasi przyjaciele z Kia co roku przedstawiają podczas turnieju Australian Open. Jesteśmy podekscytowani tym, co przygotowali dla fanów w tym roku – dodał.

Oprócz zaprezentowania pakietu kampanii reklamowych, opracowanych specjalnie na to wydarzenie, które będą prezentowane w mediach cyfrowych w czasie trwania Australian Open 2023, w ramach inicjatywy „Kia Clubhouse” Kia gości również 20 dzieci z Fundacji Rafaela Nadala. Wizyta dostarczy im niezapomnianych wspomnień z oglądania meczów na Rod Laver Arena, zapewni udział w szkółce tenisowej oraz w różnorodnych zajęciach kulturalnych w Melbourne.

Źródło: Kia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764