logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kia przedstawia nowy slogan i strategię

  PR 15.01.2021, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu mobilności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kia-przedstawia-nowy-slogan-i-strategie,389845,artykul.html

Kia – sygnalizując odejście od tradycyjnego modelu biznesowego, który do tej pory był oparty na produkcji samochodów – ogłosiła także nową nazwę korporacji. Po usunięciu słowa „Motors” (dawniej „Kia Motors Corporation”) Kia rozszerzy działalność na nowe obszary biznesowe oraz takie, które dopiero powstaną. Firma opracuje też innowacyjne produkty i usługi mobilne, które poprawią codzienne życie jej klientów.

Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia Corporation, powiedział: „W Kia wierzymy, że transport, mobilność i przemieszczanie się stanowią prawo człowieka. Naszą wizją jest tworzenie zrównoważonych rozwiązań z zakresu mobilności nie tylko dla klientów, ale dla całych społeczności oraz społeczeństw na świecie. Dziś zaczynamy wprowadzać tę wizję w życie, przedstawiając nowy cel i nową strategię marki w przyszłości”.

Prezentację „New Kia Brand Showcase” można zobaczyć na platformie YouTube, na oficjalnym kanale Kia Polska:

Przedstawiamy nowy cel marki Kia i nowy slogan: „Movement that inspires”

Nowy slogan marki Kia – „Movement that inspires” – znajduje się w centrum dzisiejszej prezentacji i odzwierciedla nowy cel marki, którym jest inspirowanie klientów za pośrednictwem produktów i usług oraz wzmacnianie ich doświadczeń z marką.

Nowy cel marki Kia podkreśla, że ​​ruch jest źródłem rozwoju człowieka. Ruch umożliwia ludziom poznawanie nowych miejsc, poznawanie nowych ludzi i zdobywanie nowych doświadczeń. To połączenie jest kwintesencją nowej marki – umożliwić ludziom postęp poprzez dostarczanie innowacyjnych samochodów, ekscytujących nowych produktów oraz usług, które podnoszą komfort życia, inspirują i sprawiają, że klienci będą mieli więcej czasu na czynności, które lubią najbardziej.

Artur Martins, Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Marki i Obsługi Klientów na świecie, powiedział: „Ruch zawsze był w centrum uwagi naszej marki, a podstawą jej działalności byli ludzie, którzy się przemieszczają. Ruch pomaga ludzkości w ciągłym rozwoju, doskonaleniu się i w ewolucji. Dlatego w Kia wierzymy, że ruch inspiruje pomysły”.

Kia działa w branży „ruchu” od ponad 75 lat – już w roku 1945 konstruowała pierwsze rowery w Korei oraz produkowała motocykle i samochody dostawcze. Dziś Kia jest jednym z największych producentów aut i dostarcza wysokiej jakości samochody osobowe milionom ludzi na świecie.

Zgodnie z nowym celem marki Kia będzie zaspokajać zmieniające się oczekiwania klientów, które dotyczą sposobu poruszania się i jego wpływu na otaczający ich świat. Klienci coraz częściej poszukują przyjaznych środowisku i zintegrowanych form transportu.

Nowa strategia marki Kia polega nie tylko na odpowiadaniu na zmieniające się oczekiwania klientów, ale również na kształtowaniu tych oczekiwań za sprawą szeregu produktów i usług. Wszystko po to, aby sprostać potrzebom klientów na rynkach całego świata. Te produkty i usługi zapewnią większy dostęp do szerszego zakresu przyjaznych dla środowiska pojazdów i usług mobilnych oraz pozwolą sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na całym świecie na dostosowane do potrzeb i zindywidualizowane rozwiązania mobilne. Ich dostarczenie będzie możliwe dzięki dostępowi do większej liczby danych i za sprawą nowych technologii.

Źródło: Kia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Usunęli nie to słowo :). Corporation mega źle się kojarzy.

avatar użytkownika
,

Być może w różnych krajach jest z tym różnie. Zwłaszcza w krajach azjatyckich tradycja dużych, multidyscyplinarnych "korporacji" jest bardzo silna.  

Najnowsze w tym dziale

Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team
Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja...
Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce
Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy...
Drogerie Natura jako pierwsza marka w swojej kategorii wdrożyła na kampaniach SEM narzędzia Local Inventory Ads (LIA) i Store Visits. Projekt został zrealizowany przez agencje SalesTube i Mediaplus. Premierowe wdrożenia na rynku polskim w kategorii beauty & personal care to duży krok w kontekście omnichannelu i realnego łączenia światów online i offline.
W styczniu More Bananas nawiązało współpracę barterową z PassionHR. W zamian za pomoc w rekrutacji na stanowisko account managera, krakowska agencja zajmuje się reklamą ekspertów od human resources w sieci Google.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764