Sieć SUBWAY kontynuuje współpracę z Disneymedia+. Tym razem do każdego zestawu Kids’ Pak dołączone będą gadżety z postaciami z najnowszej animacji Disneya „Samoloty”.
Pierwsze efekty współpracy obu firm można było zobaczyć przy okazji promocji filmu wytwórni Disney Pixar „Uniwersytet Potworny”. Od 15 sierpnia w kinach w całej Polsce oglądać można najnowszą produkcję Disneya - „Samoloty”, co dla najmłodszych klientów sieci SUBWAY oznacza podwójną frajdę. Do każdego zamówionego zestawu Kids’ Pak dołączona zostanie wyjątkowa torba z limitowanej edycji oraz książeczka z naklejkami przedstawiającymi głównych bohaterów filmu.
W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10 cm, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB ze świeżymi warzywami i z: indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggie Delite do wyboru, zielone jabłko i woda mineralna.
Pierwszy prowadzony wspólnie z Disneymedia+ projekt okazał się ogromnym sukcesem, a praca przy nim przyniosła obu stronom wiele satysfakcji. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania, które przyniesie najbliższa przyszłość – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager CEE w sieci SUBWAY.
Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Za kompleksową obsługą projektów dla sieci SUBWAY w zakresie reklamy i public relations odpowiada agencja Q&AConsulting.
Źródło: SUBWAY