logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kids’ Pak marki Subway z „odlotowymi” gadżetami

  PR 27.08.2013, przeczytano 2963 razy
ilustracjastrzałka

Sieć SUBWAY kontynuuje współpracę z Disneymedia+. Tym razem do każdego zestawu Kids’ Pak dołączone będą gadżety z postaciami z najnowszej animacji Disneya „Samoloty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kids-pak-marki-subway-z-odlotowymi-gadzetami,19521,artykul.html

Pierwsze efekty współpracy obu firm można było zobaczyć przy okazji promocji filmu wytwórni Disney Pixar „Uniwersytet Potworny”. Od 15 sierpnia w kinach w całej Polsce oglądać można najnowszą produkcję Disneya - „Samoloty”, co dla najmłodszych klientów sieci SUBWAY oznacza podwójną frajdę. Do każdego zamówionego zestawu Kids’ Pak dołączona zostanie wyjątkowa torba z limitowanej edycji oraz książeczka z naklejkami przedstawiającymi głównych bohaterów filmu.

W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10 cm, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB ze świeżymi warzywami i z: indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggie Delite do wyboru, zielone jabłko i woda mineralna.

Pierwszy prowadzony wspólnie z Disneymedia+ projekt okazał się ogromnym sukcesem, a praca przy nim przyniosła obu stronom wiele satysfakcji. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania, które przyniesie najbliższa przyszłość – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager CEE w sieci SUBWAY.

Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Za kompleksową obsługą projektów dla sieci SUBWAY w zakresie reklamy i public relations odpowiada agencja Q&AConsulting.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764