logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kiedy hejter wywoła kryzys - Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

   11.04.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kiedy-hejter-wywola-kryzys---kongres-pr-w-rzeszowie-juz-za-kilka-dni,32106,artykul.html

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Podczas dwóch dni prelekcji o swoich doświadczeniach opowie niemal 30 prelegentów, a chłonąć wiedzę będzie ponad 350 gości. Tematem przewodnim będzie szeroko pojęty kryzys.

Internet i media społecznościowe wywołały prawdziwą rewolucję w komunikacji. Kiedyś informacje do odbiorców docierały najwcześniej po jednym dniu. To oznaczało, że firmy nawet w trudnej sytuacji miały stosunkowo mnóstwo czasu na kontakt z dziennikarzem. Dzisiaj sytuacja wygląda inaczej – przedstawicielem mediów może być dosłownie każdy. Wystarczy zrobić zdjęcie smartfonem i umieścić je w sieci. W konsekwencji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej specjaliści public relations mają niezwykle mało czasu na reakcję. Problem potęguje fakt, że w Internecie jest mnóstwo hejterów, którzy tylko czekają na okazję, aby napisać negatywny komentarz na temat danego przedsiębiorstwa czy instytucji.

- Dziś media społecznościowe mają wielki wpływ na częstsze występowanie sytuacji kryzysowych. Także profesjonalne media internetowe – na przykład duże portale, które są zakładnikami klikalności. Liczy się jak największa liczba odsłon na stronie a klikalność tworzą zarówno informacje prawdziwe, jak i tzw. fake news. W konsekwencji w newsach często pojawiają się półprawdy, przeinaczenia, a nawet czysta nieprawda. To nowe wyzwania dla specjalistów od komunikacji kryzysowej – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Jak sobie radzić w dobie tak dynamicznie zmieniającego się świata? Odpowiedzi będą szukać eksperci podczas zbliżającego się wielkimi krokami Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Do Rzeszowa ponownie zawitają wybitni specjaliści. Wśród prelegentów, którzy podzielą się swoją praktyką, będą m.in. Martyna Węgrzyn z Danone, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji czy Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak zarządzać sytuacją kryzysową, jak wygląda kryzys w mediach w przypadku policji czy jak prowadzić relacje z mediami w sporcie wyczynowym.

Źródło: Exacto

Dodatkowe informacje:

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda, Drukarnia TPM sp. j., Bielenda Kosmetyki Naturalne, Media Mag, Bałtowski Kompleks Turystyczny, Terma Bania, Cermag, NATURATIV, Mydło Stacja oraz Chochołowskie Termy.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764