logo
WIADOMOŚCI

Kiedy hejter wywoła kryzys - Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

Mateusz Zawiślak   11.04.2017, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kiedy-hejter-wywola-kryzys---kongres-pr-w-rzeszowie-juz-za-kilka-dni,32106,artykul.html

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Podczas dwóch dni prelekcji o swoich doświadczeniach opowie niemal 30 prelegentów, a chłonąć wiedzę będzie ponad 350 gości. Tematem przewodnim będzie szeroko pojęty kryzys.

Internet i media społecznościowe wywołały prawdziwą rewolucję w komunikacji. Kiedyś informacje do odbiorców docierały najwcześniej po jednym dniu. To oznaczało, że firmy nawet w trudnej sytuacji miały stosunkowo mnóstwo czasu na kontakt z dziennikarzem. Dzisiaj sytuacja wygląda inaczej – przedstawicielem mediów może być dosłownie każdy. Wystarczy zrobić zdjęcie smartfonem i umieścić je w sieci. W konsekwencji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej specjaliści public relations mają niezwykle mało czasu na reakcję. Problem potęguje fakt, że w Internecie jest mnóstwo hejterów, którzy tylko czekają na okazję, aby napisać negatywny komentarz na temat danego przedsiębiorstwa czy instytucji.

- Dziś media społecznościowe mają wielki wpływ na częstsze występowanie sytuacji kryzysowych. Także profesjonalne media internetowe – na przykład duże portale, które są zakładnikami klikalności. Liczy się jak największa liczba odsłon na stronie a klikalność tworzą zarówno informacje prawdziwe, jak i tzw. fake news. W konsekwencji w newsach często pojawiają się półprawdy, przeinaczenia, a nawet czysta nieprawda. To nowe wyzwania dla specjalistów od komunikacji kryzysowej – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Jak sobie radzić w dobie tak dynamicznie zmieniającego się świata? Odpowiedzi będą szukać eksperci podczas zbliżającego się wielkimi krokami Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Do Rzeszowa ponownie zawitają wybitni specjaliści. Wśród prelegentów, którzy podzielą się swoją praktyką, będą m.in. Martyna Węgrzyn z Danone, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji czy Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak zarządzać sytuacją kryzysową, jak wygląda kryzys w mediach w przypadku policji czy jak prowadzić relacje z mediami w sporcie wyczynowym.

Źródło: Exacto

Dodatkowe informacje:

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda, Drukarnia TPM sp. j., Bielenda Kosmetyki Naturalne, Media Mag, Bałtowski Kompleks Turystyczny, Terma Bania, Cermag, NATURATIV, Mydło Stacja oraz Chochołowskie Termy.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 128 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone