logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kiedy hejter wywoła kryzys - Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

   11.04.2017, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kiedy-hejter-wywola-kryzys---kongres-pr-w-rzeszowie-juz-za-kilka-dni,32106,artykul.html

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Podczas dwóch dni prelekcji o swoich doświadczeniach opowie niemal 30 prelegentów, a chłonąć wiedzę będzie ponad 350 gości. Tematem przewodnim będzie szeroko pojęty kryzys.

Internet i media społecznościowe wywołały prawdziwą rewolucję w komunikacji. Kiedyś informacje do odbiorców docierały najwcześniej po jednym dniu. To oznaczało, że firmy nawet w trudnej sytuacji miały stosunkowo mnóstwo czasu na kontakt z dziennikarzem. Dzisiaj sytuacja wygląda inaczej – przedstawicielem mediów może być dosłownie każdy. Wystarczy zrobić zdjęcie smartfonem i umieścić je w sieci. W konsekwencji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej specjaliści public relations mają niezwykle mało czasu na reakcję. Problem potęguje fakt, że w Internecie jest mnóstwo hejterów, którzy tylko czekają na okazję, aby napisać negatywny komentarz na temat danego przedsiębiorstwa czy instytucji.

- Dziś media społecznościowe mają wielki wpływ na częstsze występowanie sytuacji kryzysowych. Także profesjonalne media internetowe – na przykład duże portale, które są zakładnikami klikalności. Liczy się jak największa liczba odsłon na stronie a klikalność tworzą zarówno informacje prawdziwe, jak i tzw. fake news. W konsekwencji w newsach często pojawiają się półprawdy, przeinaczenia, a nawet czysta nieprawda. To nowe wyzwania dla specjalistów od komunikacji kryzysowej – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Jak sobie radzić w dobie tak dynamicznie zmieniającego się świata? Odpowiedzi będą szukać eksperci podczas zbliżającego się wielkimi krokami Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Do Rzeszowa ponownie zawitają wybitni specjaliści. Wśród prelegentów, którzy podzielą się swoją praktyką, będą m.in. Martyna Węgrzyn z Danone, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji czy Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak zarządzać sytuacją kryzysową, jak wygląda kryzys w mediach w przypadku policji czy jak prowadzić relacje z mediami w sporcie wyczynowym.

Źródło: Exacto

Dodatkowe informacje:

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda, Drukarnia TPM sp. j., Bielenda Kosmetyki Naturalne, Media Mag, Bałtowski Kompleks Turystyczny, Terma Bania, Cermag, NATURATIV, Mydło Stacja oraz Chochołowskie Termy.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764