logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kielce: Design Space – przestrzeń do rozmowy

   01.11.2011, przeczytano 2135 razy
ilustracjastrzałka

W Polsce coraz głośniej mówimy o designie, coraz częściej pokazywany jest on również na wystawach, festiwalach jak i w przestrzeni publicznej, ale to wspólna dyskusja ma wpływ na jego kształtowanie. Design Space – przestrzeń do rozmowy, to szansa by spotkać się w gronie związanym z projektowaniem i podzielić się bieżącymi problemami, dotychczasowymi doświadczeniami i pomysłami na formowanie wzornictwa. Nasze spotkanie zaczynamy od edukacji, by wspólnie określić potrzeby i zadanie jakie stoją przed projektantami i wzornictwem w naszym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kielce%3A-design-space--przestrzen-do-rozmowy,13801,artykul.html

Doskonałym miejscem na takie wydarzenie są Kielce; miasto które dynamicznie zmienia swój wizerunek i przestrzeń, kreatywnie wykorzystując stawiane przed nim szanse. Postawa ta dostrzeżona została przez Światową Organizację Własności Intelektualnej i uhonorowana wyróżnieniem za działania na rzecz rozwoju polskiego wzornictwa. Kielce stawiają na kreatywny rozwój poprzez modernizację infrastruktury, zwiększenie działalności kulturalnej oraz budowę przestrzeni dla rozwoju współczesnego projektowania. Wśród licznych nowatorskich inicjatyw twórczych jest chociażby powołanie Inkubatora Technologicznego czy stworzenie w przestrzeniach dawnego więzienia działającej na rzecz wzornictwa instytucji o znaczeniu międzynarodowym jaką jest Design Centrum Kielce. Dodatkowo na terenie miasta znajdują się jedne z największych przestrzeni targowych w Polsce, a pozytywne zmiany w tkance miasta zauważalne są gołym okiem.

Dlatego Urząd Miasta Kielce i Design Centrum Kielce wraz z Dorotą Stępniak zaprosili przedstawicieli środowiska, wykładowców, projektantów i ekspertów w swoich dziedzinach by przez dwa dni w Centrum Kongresowym wspólnie wykształcić przestrzeń dla projektantów. Chcemy zaprosić również Państwa do udziału w tej otwartej dyskusji, zaczynamy 11 listopada o godz. 10.30.

Źródło: Design Centrum Kielce

www.designcentrumkielce.pl

Dodatkowe informacje:

miejsce: Centrum Kongresowe Targów Kielce, ul. Zakładowa 1, Kielce
więcej informacji: www.designcentrumkielce.pl // www.facebook.com/design.space.conference
informacje o prelegentach: http://www.sendspace.com/file/phqc4l

Wśród panelistów znajdują się między innymi:

Czesława Frejlich, redaktor naczelna 2plus3D / Ake Rudolf, DMY Festival Berlin / Marek Cecuła, Design Centrum Kielce / Hans Maier Aichen, German Design Council, professor a Saint Martins College of Art & Design in London i Staatliche Hochschule für Gestaltung in Karlsruhe/ Ewa Gołębiowska, Zamek Cieszyn / Tomek Rygalik, projektant, Tomek Rygalik Studio / prof. Bogumiła Jung, dziekan Wydziału Architektury i Wzornictwa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu / Katarzyna Jeżowska, kurator / Zuzanna Skalska, Senior Consultant Trend Research VanBerlo, Eindhoven / Małgorzata Szczepańska, redaktor naczelna Elle Decoration / dr hab. Marek Jóźwicki, Dziekan Wydziału Architektury i Wzornictwa ASP w Gdańsku / adj. I stopnia Justyna Szklarczyk Lauer, Dziakan Wydziału Projektowego ASP w Katowicach / prof. Jan Nuckowski, dziekan Wydziału Form Przemysłowych ASP w Krakowie / prof. nadz. Mariusz Włodarczyk, dziekan Wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi / prof. Jerzy Porębski, dziekan Wydziału Wzornictwa ASP w Warszawie / adj. Agata Danielak Kujda, kierownik Katedry Wzornictwa Przemysłowego ASP we Wrocławiu / prof. Wiesław Łuczaj, Uniwersytet Jana Kochanowskiego / Agnieszka Jacobson Cielecka, School of Form w Poznaniu / Dariusz Michalak, Targi Kielce / Szymon Mazurkiewicz, Park Technologiczny Kielce / Ewa Trzcionka, Design Alive / Piotr Mikołajczak, Pracownia Podstaw i Metodyki Projektowania Wzornictwa ASP Gdańsk / Paweł Buszko, projektant, absolwent ASP Poznań / Szymon Hanczar, projektant, absolwent ASP Wrocław / Jadwiga Husarska Chmielaż, projektantka, absolwentka ASP w Krakowie, Paged Meble / Bartosz Mejor, projektant, absolwent ASP Bath School of Art & Design (BA Hons) i Royal College of Art w Londynie / Krystian Kwieciński, absolwent Institute for advanced architecture of Catalonia w Barcelonie i Architektury na Politechnice Warszawskiej / Anna Hrecka, projektantka, absolwentka ASP w Gdańsku i Kunsthochschule -Weißensee, Berlin / Katarzyna Pełka, projektantka, absolwentka ASP w Katowicach / Krystian Kowalski, projektant, absolwent ASP w Warszawie i Royal Collage of Art w Londynie /

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764