logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kilkuset uczestników na letnich warsztatach Ikonos

  PR 22.08.2018, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

10 miast, 2 miesiące, kilkaset uczestników. Tak w liczbach przedstawia się, zakończony z sukcesem „roadshow” warsztatowo-prezentacyjny polskiego producenta materiałów IKONOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kilkuset-uczestnikow-na-letnich-warsztatach-ikonos,37645,artykul.html

Wraz z doświadczonymi aplikatorami i specjalistami IKONOS uczestnicy warsztatów, mogli latem tego roku nabyć zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznej. Cykl bezpłatnych spotkań aplikacyjnych dotarł do Krakowa, Poznania, Szczecina, Opola, Łodzi, Białegostoku, Warszawy, Lublina, Torunia i Gdyni.

Podczas kilkugodzinnych warsztatów można było wziąć udział w kilku blokach prezentacyjno-szkoleniowych, pokazach możliwości druku, czy porozmawiać z ekspertami z tych dziedzin.

Uczestnicy mogli wziąć udział w następujących warsztatach: oklejania mebli, aplikacji samochodowych, dekoracji szkła, nadruków na koszulkach. Oprócz tego mogli zapoznać się z wieloma materiałami do druku i dekoracji marki IKONOS. Możliwości zadruku materiałów IKONOS można było sprawdzić na blisko 10 drukarkach wielkoformatowych.

- Celem RoadShow było, pokazanie obecnym i przyszłym użytkownikom materiałów IKONOS, że nasze media można nie tylko stosować w klasycznej poligrafii czy reklamie. Chcemy zainspirować, do poszukiwania nisz, gdzie umiejętnie pokazany wydruk można sprzedać z dużym zyskiem. I mamy nadzieję, że to się udało. Otrzymaliśmy dużo pozytywnych sygnałów po naszych warsztatach. Przykładowo pokazaliśmy jak można odświeżyć stary mebel niskim kosztem, wykorzystując do tego zadrukowaną na ploterze folię IKONOS. Czas takiej aplikacji porównywalny jest z czasem montażu czy zgrzewania banera. Po co rywalizować o przysłowiowe „grosze” jeśli można zarabiać dużo więcej na wysokomarżowych wydrukach i aplikacjach.

ilustracjastrzałka

Biznes koszulkowy niskim kosztem

- Jedną z „gwiazd” prezentacji był nasz nowy papier IKONOS T-SHIRT do dekoracji koszulek i odzieży. Za pomocą zwykłej drukarki biurkowe za 200-300 zł i domowego żelazka można rozkręci całkiem dochodowy biznes. Ryzyko i koszt inwestycji, praktycznie żadne!

Papier IKONOS T-SHIRT przeznaczony jest do zadruku za pomocą "zwykłej" biurkowej drukarki atramentowej. Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier IKONOS T-SHIRT to łatwy, czteroetapowy proces produkcji i niski koszt wejścia w nowy biznes.

Materiały IKONOS nie tylko dla poligrafów, artystów i dekoratorów

- Podczas Ikonos RoadShow zaprezentowaliśmy kilka ciekawych nośników z naszej fabryki, które sprawdzą się w wielu branżach. Jesteśmy przekonani, że dzięki warsztatom uczestnicy podnieśli swoje umiejętności aplikacyjne jak i zrodziły się ciekawe pomysły na zastosowanie w biznesie.

ilustracjastrzałka

IKONOS Profiflex MRT D160+ LINO to produkowana w fabryce w Opolu, biała, matowa, polimerowa folia PVC z wodnym akrylowym klejem o wysokiej przyczepności początkowej. Dzięki specjalnej strukturze imitującej płótno CANVAS, idealne nadaje się do zastosowań wewnętrznych takich jak tapety samoprzylepna, obrazy, okładziny, dekoracje. Wysokiej jakości papier podkładowy typu PCK gwarantuje idealną płaskość materiału podczas druku.

Ikonos Profiflex Deco ART jest rodziną materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych. Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Ikonos Carbon 3D to folia przeznaczona do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Kolejna serią materiałów z fabryki IKONOS jest rodzina materiałów do zadruku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Druk na „małych” ploterach czy atramentach wodno-pigmentowy ma się nadal dobrze i producent chce dostarczać tym użytkownikom jakościowe, rodzime materiały.

Folie IKONOS Quick-Stick to materiały, które charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Ikonos z każdym miesiącem wprowadza nowe produkty. Ostatnio na rynek została wprowadzona ekonomiczna i zarazem ekologiczna i wysokiej jakości folia monomerowa o grubości 80 mikronów. Posiada ona także akrylowy klej o zwiększonej przyczepności.

IKONOS przenosi na polski grunt europejską tendencję obniżania kosztów druku przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich europejskich standardów dotyczących ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania materiału – wszystkie materiały z rodziny PROFIFLEX PRO produkowane są wyłącznie z europejskich surowców, posiadających deklaracje zgodności REACH, co ma przełożenie na posiadane certyfikaty PZH. Bardzo atrakcyjna cena pozwoli konkurować z tanimi i szkodliwymi  foliami z Chin.

Produkowane od lat 10 folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

ilustracjastrzałka

Kolejne bezpłatne warsztaty IKONOS już na targach Festiwal Druku.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764