logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Kim są fani Gwiezdnych Wojen?

  PR 17.12.2015, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

18 grudnia odbędzie się premiera nowych „Gwiezdnych Wojen”. Empik.com, razem ze star-wars.pl, przeprowadził ankietę, by dowiedzieć się kim są fani Star Wars i czego spodziewają się po "Przebudzeniu Mocy". Te fakty mogą zaskakiwać!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kim-sa-fani-gwiezdnych-wojen,26891,artykul.html

Najnowszy film po raz pierwszy wyprodukowała wytwórnia Walt Disney Pictures. W ekipie nie mogło jednak zabraknąć ojca gwiezdnej sagi - George'a Lucasa, jak również scenarzystów - Abramsa i Lawrence'a. Na ekranie pojawią się też kultowe postaci, a akcja rozegra się 32 lata po "Powrocie Jedi". Twórcy zapewniali, że nowa część ma powstać w duchu pierwotnej trylogii (taśma 35 mm, mniej efektów specjalnych) i być ukłonem w jej stronę.

Co wiemy o miłośnikach "Gwiezdnych wojen"? Są to głównie mężczyźni (92%). Co trzeci fan ogląda "Star Wars" raz na miesiąc, szczególnie w gronie znajomych. W co piątym związku, gdzie jedna z osób jest fanem - "druga połówka" podziela tę pasję. Jako ulubiony film zwolennicy kosmicznych historii podają "Imperium kontratakuje" (56%), za najgorszy większość uznaje "Mroczne widmo" (48%). Oryginalna saga jest tym, co lubią najbardziej. Wybrało ją aż 83%.

Choć podział na zwolenników starej i nowej trylogii był od zawsze - teraz, wraz z rozpoczęciem kolejnej trylogii - ma ona szansę połączyć dwa zwaśnione obozy. Na "Przebudzenie Mocy" wybierają się wszyscy i prawie 80% z respondentów uważa, że ta część może być tak dobra, jak ich ulubione filmy! Fani są też zgodni nie tylko w kwestii najsłabszej części, ale i w sprawach pasji. Gwiezdną miłość odziedziczyli po rodzicach lub sami przekazują ją swoim pociechom.

"Przebudzenie Mocy" już wpisało się do księgi Rekordów Guinessa. Pierwszy teaser miał 58,3 mln wyświetleń ciągu 7 dni, a drugi zwiastun w 24 godziny obejrzano 30,65 mln razy.

Źródło: empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764