logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KIM udostępnił kolejne wyniki badania treści audio

  PR 17.05.2022, przeczytano 136 razy

Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak pory i miejsce słuchania czy wykorzystywane do odbioru radia urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kim-udostepnil-kolejne-wyniki-badania-tresci-audio,395887,artykul.html

Słuchalność dzienna to łączna liczba osób, deklarujących słuchanie danej stacji przedstawiona jako procent ogółu osób deklarujących słuchanie radia poprzedniego dnia.

Wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania opisuje procentowy udział danej stacji
w łącznym czasie słuchania radia w dniu poprzedzającym wywiad.

Średni dzienny czas słuchania stacji określa, jak długo przeciętny słuchacz słuchał w dniu wczorajszym danej stacji radiowej. Wskaźnik podawany jest w minutach.

Badanie zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek KRRiT w styczniu tego roku według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia. Projekt, obok Badania Założycielskiego, jest drugim przedsięwzięciem o tak szerokiej skali, realizowanym przez KIM na potrzeby rynku mediowego.

Wdrożone w styczniu przez KIM badanie treści audio realizowane jest na w pełni reprezentatywnej próbie niemal 150 000 wywiadów telefonicznych w skali roku w sposób ciągły. Każdego dnia (za wyjątkiem okresów świątecznych oraz długich weekendów) realizowanych jest średnio 500 wywiadów telefonicznych.

Badaniem objęte są osoby w wieku 15 lat i więcej, zamieszkujące na terenie Polski, do których numery telefonów komórkowych zostały wygenerowane losowo. Cechą samej próby jest duża szczegółowość, mająca pokazać kompleksowy obraz słuchalności, obejmujący także dotarcie do słuchaczy stacji lokalnych.

Dane, ważone na podstawie BZ KIM (N=18 000 wywiadów), prezentują wyniki za okres luty-kwiecień 2022, N=39853 osoby w wieku 15+.

Dane będą publikowane w cyklach miesięcznych, w połowie miesiąca.

  • Wyniki badania znajdują się TUTAJ.

Źródło: Krajowy Instytut Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy....
Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
Od 1 lipca br. Rafał Madajczak będzie redaktorem naczelnym Gazeta.pl. To całkowicie nowe stanowisko w strukturach portalu, który ma ambicję wyróżniać się w internecie oraz tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Rafał Madajczak jako dyrektor kreatywny Gazeta.pl był współtwórcą m.in. „Alarmu dla klimatu” –...
Dla TikToka nadrzędnym celem jest dbanie o bezpieczeństwo swojej ponad miliardowej społeczności. By tworzyć przyjazną i otwartą dla każdego cyfrową przestrzeń, platforma na bieżąco reaguje na treści, które naruszają jej Zasady Społeczności oraz Warunki Świadczenia Usług. Najnowszy Raport Egzekwowania Zasad Społeczności przedstawia działania podjęte w pierwszym...
Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764