logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kimkolwiek jesteś: Kampania reklamowa Radia Tok FM

  PR 05.10.2018, przeczytano 818 razy
ilustracjastrzałka

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kimkolwiek-jestes%3A-kampania-reklamowa-radia-tok-fm,379642,artykul.html

- W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podkastów - internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu - warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś! - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Reklamy Radia TOK FM z hasłem "Kimkolwiek jesteś" będą emitowane w telewizji ogólnopolskiej (TVN24, Polsat, Polsat News,TVP Info), w kinach sieci Helios w całej Polsce, a także w internecie (m.in. Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, WP.pl, NaTemat.pl, TVN24.pl), w tym w mediach społecznościowych (Twitter, YouTube, Facebook, Instagram). Dodatkowo kreacje promocyjne będą obecne w prasie ("Polityka", "Newsweek"). Działania wspiera autopromocja na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych - Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Jednocześnie ze startem kampanii "Kimkolwiek jesteś" rozpoczęła się też akcja Radia TOK FM na Facebooku - #kimkolwiekjesteś. Redakcja stacji w ramach wydarzenia "Słuchaj TOK FM #kimkolwiek jesteś" zachęca swoich odbiorców do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach akcji powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś oraz hasztag #kimkolwiekjesteś.

Radio TOK FM - Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – specjalny magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764