logo
WIADOMOŚCI

Kimkolwiek jesteś: Kampania reklamowa Radia Tok FM

  PR 05.10.2018, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kimkolwiek-jestes%3A-kampania-reklamowa-radia-tok-fm,379642,artykul.html

- W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podkastów - internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu - warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś! - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Reklamy Radia TOK FM z hasłem "Kimkolwiek jesteś" będą emitowane w telewizji ogólnopolskiej (TVN24, Polsat, Polsat News,TVP Info), w kinach sieci Helios w całej Polsce, a także w internecie (m.in. Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, WP.pl, NaTemat.pl, TVN24.pl), w tym w mediach społecznościowych (Twitter, YouTube, Facebook, Instagram). Dodatkowo kreacje promocyjne będą obecne w prasie ("Polityka", "Newsweek"). Działania wspiera autopromocja na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych - Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Jednocześnie ze startem kampanii "Kimkolwiek jesteś" rozpoczęła się też akcja Radia TOK FM na Facebooku - #kimkolwiekjesteś. Redakcja stacji w ramach wydarzenia "Słuchaj TOK FM #kimkolwiek jesteś" zachęca swoich odbiorców do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach akcji powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś oraz hasztag #kimkolwiekjesteś.

Radio TOK FM - Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory
Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz...
„Grażyna Torbicka Zaprasza” w TVN Fabuła
Grażyna Torbicka to niekwestionowany autorytet w dziedzinie sztuki filmowej. W swoim nowym programie, przygotowanym we współpracy z TVN Fabuła, porozmawia z zaproszonymi gośćmi o kulisach ich pracy twórczej. Emisja pierwszego odcinka już 7 listopada.
Nowy cykl weekendowych audycji Radia Złote Przeboje
Już w najbliższą sobotę, 20 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie obchody stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości - tego dnia na antenie stacji pojawi się pierwszy odcinek z cyklu "Fajnie, że jesteś, Polsko!". Powstające na terenie całego kraju programy, prowadzone przez Piotra Jaworskiego, nadawane będą w najbliższe weekendy do 11 listopada br. w godz....
Polsat Games startuje 15 października
W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu.
Gazeta.pl z nagrodą Grand Video Awards 2018
Magdalena Pięta-Stritzke, Paulina Dudek i Kamil Rutkowski z działu wideo Gazeta.pl odebrali statuetkę za najlepsze wideo internetowe w kategorii Lifestyle podczas gali wręczenia tegorocznych nagród Grand Video Awards 2018. Nagrodzony materiał wideo to historia Lucyny Orłowskiej, która w wieku 79-lat założyła lodziarnię. Film powstał w ramach cyklu #zwykliniezwykli,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone