logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kina Helios z nową ofertą

  PR 09.07.2020, przeczytano 440 razy

Już jutro, w piątek 3 lipca br., kina sieci Helios wznowią po przerwie działalność z nowym, dynamicznym cennikiem, seansami prywatnymi oraz bogatą ofertą projektów specjalnych, w tym: koncertów, maratonów filmowych oraz bajkowych atrakcji dla najmłodszych. Sieć zadba, aby każdy czuł się komfortowo podczas wizyty w ulubionym kinie, przestrzegając wszystkich zaostrzonych zasad bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kina-helios-z-nowa-oferta,387727,artykul.html

Wraz z ponownym otwarciem swoich kin Helios wdraża nowatorskie rozwiązanie sprzedażowe. Dzięki wprowadzeniu nowego cennika, widz może zaoszczędzić nawet 5-8 złotych, w zależności od kina i od tego jak wcześnie zdecyduje się na zakup biletu na wybrany film. Bilety w najbardziej atrakcyjnych cenach dostępne są minimum 3 dni przed seansem. To kinomani zdecydują, jak dużo zaoszczędzą – kupując wcześniej, oszczędzają więcej.

Nowy cennik dotyczy również uwielbianych przez widzów seansów familijnych. Rodziny mogą być dwu, trzy, a nawet 10-osobowe, wielopokoleniowe, formalne lub nie. Każdy, kto będzie chciał zakupić bilet na seans familijny będzie miał taką możliwość. W ofercie pozostaje również „Superwtorek”, czyli wtorkowe seanse w cenie 14,90 zł. W repertuarze znaleźć można także „Hity za 10 złotych” - są to wybrane obrazy, które cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów przed zamknięciem kin, a także te, które w związku z pandemią nie miały kinowej premiery.

Wprowadzając nowe ceny we wszystkich multipleksach, sieć zrezygnowała z podziału na bilety ulgowe i normalne. Filmy 2D i 3D także będzie można obejrzeć w tej samej cenie (należy jedynie doliczyć opłatę za wypożyczenie lub zakup okularów 3D). Do biletów na seanse w salach Dream doliczana jest opłata 7 zł. Szczegóły dostępne są w cenniku, na stronach poszczególnych kin.

Wraz z otwarciem kin, każdy kinoman będzie mógł skorzystać z wyjątkowej oferty – Seansu Prywatnego i w znanym sobie gronie obejrzeć wybrany film z przygotowanej przez sieć listy tytułów.  To znakomity pomysł na niepowtarzalnie spędzony czas w gronie bliskich osób. Seanse prywatne odbywać się będą w tradycyjnych oraz najnowocześniejszych salach sieci - Helios Dream (za dodatkową opłatą). W takim seansie może wziąć udział zarówno jedna osoba, para, jak i liczna grupa przyjaciół, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, liczba widzów nie może być większa niż połowa miejsc dostępnych w sali. Cena minimalna Seansu Prywatnego (do 20 osób w sali) wynosi 200 zł.

Na ekranach kin Helios zadebiutuje także nowy projekt – „Złota Kolekcja Filmowa”, w ramach którego będzie można zobaczyć najsłynniejsze klasyki światowej kinematografii. Działalność wznowią również popularne i lubiane projekty: Kino Konesera, Kultura Dostępna, Kino Kobiet oraz NMF (Nocny Maraton Filmowy) – pierwszy maraton horrorów odbędzie się już 24 lipca. W tym miesiącu na ekrany powrócą również Filmowe Poranki, a na najmłodszych czekać będą bajkowe seanse poprzedzone atrakcjami i zabawami.

Kolejną nowością w sieci kin Helios, dostępną już od 5 lipca br., jest cykl transmitowanych koncertów „Wygramy Muzyką”. Każde z wydarzeń to wyjątkowe muzyczne doznanie zarówno dla fanów, jak i profesjonalnych muzyków. Dzięki możliwościom technicznym i nowoczesnym rozwiązaniom uczestnicy seansów poczują się jakby byli tuż pod sceną na koncercie. Nie zabraknie również rozmów z muzykami, które poprowadzi dziennikarz muzyczny Piotr Metz.

Od 3 lipca br. sieć kin Helios zaprasza najmłodszych widzów na animację Disneya „Naprzód” oraz pełną przygód ekranizację dla całej rodziny - „Czworo dzieci i COŚ”. Na widzów dorosłych czeka natomiast przejmująca historia „Tylko sprawiedliwość”, romans „Coś się kończy, coś zaczyna” i mocny obraz w reżyserii Jana Komasy - „Sala samobójców. Hejter”.

Swoją działalność od 3 lipca br. wznowiły 42 z 49 kin sieci Helios. W tym terminie nie zostaną otwarte multipleksy w: łódzkim Centrum Handlowym Sukcesja, białostockiej Galerii Białej, Pile, Galerii Rzeszów, Legionowie, Bielsku-Białej i Płocku. Dzięki wprowadzeniu nowych standardów sanitarnych i odpowiednio przeszkolonemu personelowi widzowie znów będą mogli oglądać najlepsze filmy na wielkim ekranie. Helios starannie przygotował swoje obiekty, zgodnie z wszelkimi wymogami odnośnie higieny i bezpieczeństwa ogłoszonymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego.

Źródło: Helios S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764