logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KINESSO digitalową agencją Vectry

  PR 16.03.2024, przeczytano 570 razy

Vectra, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych i największy operator kablowy w Polsce, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinesso-digitalowa-agencja-vectry,403490,artykul.html

W ramach współpracy KINESSO odpowiada za opracowanie strategii, doradztwo oraz planowanie i zakup mediów online, koncentrując się szczególnie na działaniach w obszarach ecommerce i performance marketingu.

- Prowadzimy dla Vectra działania z obszaru ecommerce odpowiadając za całościowe podejście do sprzedaży operatora w kanałach online. Dzięki zintegrowanemu, opartemu na efektywności działań podejściu do planowania mediów digital, stajemy się partnerem biznesowym dla klienta – mówi Jacek Dymkowski, Managing Director KINESSO Poland & CEE.

Pierwsze wspólne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe ruszyły już w styczniu 2024 i obejmowały takie kanały komunikacji jak Social Paid, SEM, SEO, programmatic oraz afiliacja. Aktualnie zespół KINESSO realizuje w szerokiej gamie kanałów zasięgowych kampanię „Mówisz, Masz” promującą nową ofertę operatora.

- Na wybór KINESSO w przetargu wpłynęły przede wszystkim trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe, oparte na danych i technologii rozwiązania. Za nami pierwsze miesiące współpracy i z satysfakcją oraz apetytem na więcej obserwujemy wyniki naszych wspólnych działań – komentuje Iwona Kospał-Pawłowska, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Grupy Vectra.

Audytorem przetargu Vectra była firma Media Strategy.

Źródło: IPG Mediabrands

mbww.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764