logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Fromlewicz w agencji Neuron

  PR 13.07.2007, przeczytano 1327 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji Neuron dołączyła Kinga Fromlewicz. Zajmie się obsługą komunikacyjną klientów z branży internetowej, będzie także brała udział w tworzeniu programów public relations dla samorządów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-fromlewicz-w-agencji-neuron,5841,artykul.html

Kinga od 9 lat związana z rynkiem mediów i PR. Doświadczenie zdobywała jako dziennikarka gazet regionalnych oraz ogólnopolskich. Przygodę z PR zaczęła od organizacji eventów dla redakcji. Następnie pracowała jako Specjalista ds. PR w agencji marketingowej, gdzie odpowiadała za działania media relations m.in. dla Home City i Befado. Kinga szczególnie interesuje się tematyką Investor Relations i PR samorządów.

Mężatka, mama Rozalki. Najchętniej czyta biografie oraz książki dotyczące starożytnego Egiptu. W wolnych chwilach spędza czas za miastem: zimą na nartach, a latem ucząc się windsurfingu. Kinga jest absolwentką politologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz podyplomowego studium Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego i PAN.

Źródło: Neuron Agencja PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764