logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Jaworek-Ambroziak dołącza do Clear Channel

  PR 27.08.2020, przeczytano 617 razy

W sierpniu br. do zespołu Clear Channel Poland dołączyła - Kinga Jaworek-Ambroziak - obejmując stanowisko Head of New Business & Transit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-jaworek-ambroziak-dolacza-do-clear-channel,388223,artykul.html

Kinga będzie odpowiedzialna za rozwój oferty tranzytowej i budowanie świadomości tegoż produktu wśród obecnych i nowych klientów. Kinga posiada dwudziestoletnie doświadczenie

w sprzedaży oraz zarządzaniu projektami, w tym ostatnie 4 lata zajmowała się reklamą tranzytową.

- Wierzę, że Jej profesjonalizm i zaangażowanie pozwolą rozszerzyć i zoptymalizować ofertę Clear Channel Poland. Rozumiemy potencjał tego medium, dlatego rozwój reklamy tranzytowej w naszym portfolio jest dla nas bardzo ważny - mówi Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.

Źródło: Clear Channel Poland

www.clearchannelpoland.com

Dodatkowe informacje:

Clear Channel Poland jest oddziałem Clear Channel International i jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Oferuje ponad 5000 powierzchni reklamowych standardowych oraz cyfrowych, jak również reklamę tranzytową.

Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. (NYSE: CCO) jest jedną z największych na świecie firm zajmujących się reklamą zewnętrzną, oferującą zróżnicowane portfolio 450 000 powierzchni reklamowych standardowych i cyfrowych w 22 krajach Azji, Europy, Ameryki Łacińskiej i Ameryki Północnej, docierając do milionów ludzi miesięcznie. Rosnąca platforma cyfrowa CCOH obejmuje ponad 13 500 ekranów Digital OOH na rynkach międzynarodowych i ponad 1200 billboardów cyfrowych w 28 stanach USA.CCOH składa się z dwóch dywizji biznesowych - Clear Channel International (CCI), obejmujących rynki w Azji, Europie i Ameryce Łacińskiej oraz Clear Channel Outdoor Americas (CCOA), oddział biznesu w USA i na Karaibach. CCOH zatrudnia 4000 osób na całym świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764