logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Kurszewska wzmacnia zespół Httpool Polska

  PR 16.11.2021, przeczytano 221 razy
ilustracja

Do Httpool Polska dołącza Kinga Kurszewska, obejmując stanowisko Client Partner w zespole Twittera. Wcześniej przez wiele lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Tripadvisor czy właśnie Twitter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-kurszewska-wzmacnia-zespol-httpool-polska,393772,artykul.html

Kinga Kurszewska w Httpool Polska dołącza do teamu obsługującego platformę Twitter i jej klientów reklamowych. Obejmuje stanowisko Client Partner.

- Pozyskanie Kingi to kolejne duże wzmocnienie dla zespołu Httpool Polska w tym roku, szczególnie ważne jest dla nas jej bogate doświadczenie w obszarze performance. Kinga dołącza do zespołu Twittera jako Client Partner. Zajmie się rozwijaniem relacji z obecnymi klientami, jak również nowym biznesem - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Kinga Kurszewska karierę zawodową rozpoczynała w 2011 roku, w sieci reklamowej BusinessClick, dla której pracowała przez niemal 8 lat, awansując od stanowiska Account Manager, poprzez Team Leader, do pozycji Head of Sales (BusinessClick został przejęty przez Grupę Wirtualna Polska w 2014 r.).

Od początku 2019 r. pracowała w spółce WP Media (Wirtualna Polska Media), początkowo jako Performance Marketing Specialist, później Director of Performance Sales, a finalnie - od stycznia 2020 r. - jako Head of LinkedIn Partnership & Sales.

Jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Stosunki Międzynarodowe).

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764