logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Kurszewska wzmacnia zespół Httpool Polska

  PR 16.11.2021, przeczytano 380 razy
ilustracja

Do Httpool Polska dołącza Kinga Kurszewska, obejmując stanowisko Client Partner w zespole Twittera. Wcześniej przez wiele lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Tripadvisor czy właśnie Twitter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-kurszewska-wzmacnia-zespol-httpool-polska,393772,artykul.html

Kinga Kurszewska w Httpool Polska dołącza do teamu obsługującego platformę Twitter i jej klientów reklamowych. Obejmuje stanowisko Client Partner.

- Pozyskanie Kingi to kolejne duże wzmocnienie dla zespołu Httpool Polska w tym roku, szczególnie ważne jest dla nas jej bogate doświadczenie w obszarze performance. Kinga dołącza do zespołu Twittera jako Client Partner. Zajmie się rozwijaniem relacji z obecnymi klientami, jak również nowym biznesem - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Kinga Kurszewska karierę zawodową rozpoczynała w 2011 roku, w sieci reklamowej BusinessClick, dla której pracowała przez niemal 8 lat, awansując od stanowiska Account Manager, poprzez Team Leader, do pozycji Head of Sales (BusinessClick został przejęty przez Grupę Wirtualna Polska w 2014 r.).

Od początku 2019 r. pracowała w spółce WP Media (Wirtualna Polska Media), początkowo jako Performance Marketing Specialist, później Director of Performance Sales, a finalnie - od stycznia 2020 r. - jako Head of LinkedIn Partnership & Sales.

Jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Stosunki Międzynarodowe).

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764