logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Muszytowska PR Group Account Directorem w Walk PR

  PR 19.03.2019, przeczytano 245 razy

Do Walk PR dołączyła Kinga Muszytowska, obejmując stanowisko PR Group Account Directora. Odpowiada za strategiczne doradztwo klientom agencji w zakresie komunikacji produktowej. Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-muszytowska-pr-group-account-directorem-w-walk-pr,381706,artykul.html

Kinga Muszytowska przeszła do Walk PR z Coty Luxury z siedzibą w Paryżu, w której odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty. Doświadczenia zawodowe zdobywała wcześniej w Londynie, gdzie przez wiele lat była częścią agencji Talk Global. W międzyczasie pracowała także dla Procter&Gamble w Genewie i COTY w Paryżu. Skończyła studia w Anglii na University of Brighton i Bournemouth University.

Kinga Muszytowska specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Zajmowała się planowaniem i egzekucją ponad 40 globalnych eventów. Głównymi klientami, z którymi współpracowała są Dolce&Gabbana Beauty, Burberry Beauty, Gucci Bueaty, Escada Fragrances, Alexander McQueen Fragrances i Max Factor.

Poza strategiczną obsługą klientów Walk PR, Kinga Muszytowska koncentrować się będzie na rozbudowie portoflio klientów i usług, uczestnicząc również w multiunitowych projektach Grupy Walk.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764