logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

  PR 14.05.2019, przeczytano 257 razy

Kinga Okólska, dotychczas związana z MediaCom, dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-okolska-na-pokladzie-spicy-mobile,382432,artykul.html

Kinga posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Pierwsze kroki stawiała w istniejącym wówczas na rynku MEC Interaction, gdzie specjalizowała się w mobile’u oraz niestandardowych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie. To tam po raz pierwszy miała przyjemność prowadzić duże projekty digitalowe, w tym m.in. nagrodzoną brązową statuetką MIXX Awards kampanię Leroy Merlin Dwa Światy. W kwietniu 2017 r. Okólska dołączyła do Zenith Media (senior interactive media planner), a następnie do MediaCom Warszawa, gdzie od stycznia 2018 r. pracowała na stanowisku digital manager. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej Kinga współpracowała przy kampaniach dla takich marek, jak Nestle, Coty, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, H&M, HBO Polska, AKZO Nobel czy Kilargo. Jest jednym z nielicznych marketerów w Polsce uhonorowanym certyfikatem Mobile Marketing Association, w 2015 r. zdała egzamin DIMAQ.

Jako new business manager w Spicy Mobile będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie budżetów reklamowych, przygotowywanie strategii dla klientów agencji, nawiązywanie relacji z domami mediowymi oraz opracowywanie działań niestandardowych wykorzystujących mobile i big data.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny. W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz. Konsumentów czeka moc słodkich upominków oraz niezwykła strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie...
Canal+ z kampanią promującą „Mały Zgon”
W drugiej połowie lutego startuje kampania wspierająca promocję nowego serialu CANAL+ „Mały Zgon”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” - nowa kampania reklamowa Viva!mobile
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.
LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764