logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

  PR 14.05.2019, przeczytano 220 razy

Kinga Okólska, dotychczas związana z MediaCom, dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-okolska-na-pokladzie-spicy-mobile,382432,artykul.html

Kinga posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Pierwsze kroki stawiała w istniejącym wówczas na rynku MEC Interaction, gdzie specjalizowała się w mobile’u oraz niestandardowych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie. To tam po raz pierwszy miała przyjemność prowadzić duże projekty digitalowe, w tym m.in. nagrodzoną brązową statuetką MIXX Awards kampanię Leroy Merlin Dwa Światy. W kwietniu 2017 r. Okólska dołączyła do Zenith Media (senior interactive media planner), a następnie do MediaCom Warszawa, gdzie od stycznia 2018 r. pracowała na stanowisku digital manager. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej Kinga współpracowała przy kampaniach dla takich marek, jak Nestle, Coty, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, H&M, HBO Polska, AKZO Nobel czy Kilargo. Jest jednym z nielicznych marketerów w Polsce uhonorowanym certyfikatem Mobile Marketing Association, w 2015 r. zdała egzamin DIMAQ.

Jako new business manager w Spicy Mobile będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie budżetów reklamowych, przygotowywanie strategii dla klientów agencji, nawiązywanie relacji z domami mediowymi oraz opracowywanie działań niestandardowych wykorzystujących mobile i big data.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają...
Adaptery Techart w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto, ma przyjemność poinformować o pojawieniu się w ofercie nowej marki - Techart.
Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe
BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery...
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów,...
Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764