logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

  PR 14.05.2019, przeczytano 179 razy

Kinga Okólska, dotychczas związana z MediaCom, dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-okolska-na-pokladzie-spicy-mobile,382432,artykul.html

Kinga posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Pierwsze kroki stawiała w istniejącym wówczas na rynku MEC Interaction, gdzie specjalizowała się w mobile’u oraz niestandardowych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie. To tam po raz pierwszy miała przyjemność prowadzić duże projekty digitalowe, w tym m.in. nagrodzoną brązową statuetką MIXX Awards kampanię Leroy Merlin Dwa Światy. W kwietniu 2017 r. Okólska dołączyła do Zenith Media (senior interactive media planner), a następnie do MediaCom Warszawa, gdzie od stycznia 2018 r. pracowała na stanowisku digital manager. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej Kinga współpracowała przy kampaniach dla takich marek, jak Nestle, Coty, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, H&M, HBO Polska, AKZO Nobel czy Kilargo. Jest jednym z nielicznych marketerów w Polsce uhonorowanym certyfikatem Mobile Marketing Association, w 2015 r. zdała egzamin DIMAQ.

Jako new business manager w Spicy Mobile będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie budżetów reklamowych, przygotowywanie strategii dla klientów agencji, nawiązywanie relacji z domami mediowymi oraz opracowywanie działań niestandardowych wykorzystujących mobile i big data.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764