logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Pienińska i RL Media startują z kampanią CSR

  PR 12.03.2019, przeczytano 404 razy

11 marca wystartowała kampania CSR marki wody mineralnej Kinga Pienińska pod hasłem “Woda, która pomaga”. Za strategię komunikacji i realizację kampanii w mediach online i offline odpowiadają agencje należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One: RL Media i SalesTube. Autorem spotów z udziałem Ani i Roberta Lewandowskich jest agencja Stor9_.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinga-pieninska-i-rl-media-startuja-z-kampania-csr,381603,artykul.html

Kinga Pienińska, to woda która pomaga i od 2018 roku wspiera szpitale dziecięce w Polsce, przekazując na ten cel 5% ze sprzedaży swoich wybranych produktów. Kupując w sklepach wody z serca Pienin z logo akcji “Woda, która Pomaga” każdy może wesprzeć szczytny cel, który poparli również Anna i Robert Lewandowscy. Woda to życie, a pijąc ją codziennie pomagamy nie tylko sobie, ale i innym - pacjentom szpitali dziecięcych. To główny przekaz kampanii CSR, która opiera się na reklamach z udziałem sportowców.

Od 11 marca emitowane będą trzy 15-sec. spoty wspierane w TV, online na platformach VOD i YouTubie oraz na kanałach social media. Za strategię komunikacji mediowej marki Kinga Pienińska, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media, należący do grupy komunikacyjnej Group One. W digitalu kampanię wspiera SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce.

Kampania CSR potrwa do końca maja. Za koncepcję kreatywną i scenariusze spotów odpowiada agencja Stor9_. “Woda, która pomaga” to druga odsłona tegorocznej komunikacji marki Kinga Pienińska po flighcie wizerunkowym, który wspierał spot z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764