logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

  PR 01.02.2019, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

Dziś – w piątek, 1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce promuje stołeczny multipleks w prasie, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-marzen-w-kampanii-promujacej-pierwszy-multipleks-helios-w-warszawie,381065,artykul.html

Helios w warszawskim Blue City zaprosi widzów już w walentynkowy czwartek, 14 lutego br. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 osób. Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń” podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. najwyższej jakości dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.

– Bardzo zależało nam na tym, żeby wyeksponować wszystkie atuty pierwszego kina Helios w stolicy. Nasza kampania robi to w nieoczywisty, oryginalny sposób. Reklamy, które mogą już zobaczyć warszawiacy, przebijają się przez zimowe szarości, budzą miasto z uśpienia i przyciągają intensywnymi kolorami – mówi Maja Nowak, dyrektor działu promocji i PR.

Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Działania promocyjne są prowadzone w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Naszemiasto.pl”, magazyn PKP Intercity „W podróż”), w radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON), w internecie (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej). Kampania potrwa do końca marca br.

Za planowanie mediów i współpracę z agencją kreatywną odpowiada dział promocji i PR sieci Helios.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764